20 augustus is onze Lente geboren.

Discussie in 'Geboren' gestart door lovely1983, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely1983

18 okt 2010
    32
    0
    6
    #1 lovely1983, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Beetje aan de late kant, maar ik ben niet zo veel op het forum geweest.
    Toch wil ik graag met jullie delen dat 20 augustus onze dochter Lente Géonne is geboren.

Ik was 10 augustus uitgerekend, dus uiteindelijk heeft ze ons 10 dagen in spanning laten wachten. Op 18 augustus ben ik voor de laatste keer bij de vk geweest waar ik aangaf dat ik er wel klaar mee was. De laatste week sliep ik slecht en leek het alsof ik continu naar het toilet moest.
    We hebben toen besloten dat ik de volgende dag zou worden ingeleid. De volgende dag vol goede zin naar het ziekenhuis, maar helaas na 2 keer gel was er niks verandert en zouden we de volgende dag weer van voor af aan beginnen. Zaterdagochtend weer gel en toen kwamen er bijna gelijk flinke weeen opgang.
    De vliezen werden gebroken en ik wist al snel geen houding meer te vinden. De gyn kwam kijken en ik had 2 cm ontsluiting, die nacht of de volgende ochtend zou ons kleine meisje wel geboren worden. Toen wist ik gelijk dat ik dat zolang niet ging trekken zonder pijnstilling, de weeen waren heftig en kwamen om de 2 min. We hebben gekozen voor de ruggeprik en ik kon gelijk terecht. Vanaf het moment dat de ruggeprik gezet was heb ik een heerlijk relaxede bevalling gehad waar ik van begin tot eind van heb kunnen genieten. rond 12 uur kreeg ik de ruggeprik en om 17.03 na 12 minuten persweeen een scheur en een knip, zag ons meisje het levenslicht, dat ging dus erg snel.

inmiddels is ze bijna 17 weken en een heerlijk tevreden en makkelijke baby, we zijn nog geen enkele nacht voor haar uit bed geweest( buiten de nachtvoeding in het begin) en ook overdag hebben we geen kind aan haar. Heerlijk genieten dus.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Alsnog van harte gefeliciteerd!! Tevreden meidje zo te zien op de foto's! Leuk! Geniet ervan.

3. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    gefeliciteerd nog met je mooie dochter!!!

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wat een lief moppie! Gefeliciteerd nog!

5. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011