This gave me chills big time

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Thymra x Xi, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Valt wel mee toch ... het betere Ghosthunters International werk ;)

3. Thymra x Xi

haha dat zeker! dat is gewoon nep, maar dit ziet er iig echter uit haha

er is nog zoeen serie, ik weet niet meer hoe die heet, zijn 3 jongens die dan ook onderzoek doen, dat schijnt wel echt te zijn. Eentje heette Zack/ch geloof ik, weet niet hoe die andere jongens heten.

Weet iemand welk programma ik bedoel?

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja ... lekker ding is dat :D ... Ghost Adventures is dat ...

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Nee geen kippenvel hier.
    Lijkt op haunted house effecten.

6. Thymra x Xi

Ohja, dat was het :D
    Al die namen lijken zo op elkaar haha :p Ik heb dat nog nooit gezien, zal wel even op youtube kijken of dat iets is :p

7. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik vond hem wel gaaf!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ik word er niet warm of koud van

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ziet echt nep uit! ben normaal niet zo van de geesten, maar dit doet me niets..

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ach, best entertainend toch?
    Net zo slecht als Ghost Mine haha.

Kijk liever naar Ghost Adventures, Ghost Hunters of Paranormal Witness.
    Alhoewel dat laatste na gespeeld is, is het erg goed gefilmd. Vind het vaak best spannend!

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier idem!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

En ik mis Destination Truth :( Had verwacht dat het er afgelopen zomer weer op zou zijn ( dat waren wel de berichten ), maar helaas.

13. Thymra x Xi

Hoe heet dat programma ook al weer dat ze filmpjes proberen na te spelen, om de oorzaak van het 'paranormaal' te vinden.
    Dat is ook wel geinig om te zien. :D

Ghost Advantures is echt verslavend, vind dat echt veel beter dan Ghost Hunters en Ghost lab, die twee zijn zo gefaked. >.<

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Paranormal Files: Fact or Faked?
    En Ghost Hunters, hmmm, ik vind het steeds beter worden om eerlijk te zijn.
    En Ghost Adventures steeds minder. Ik zou liever zien dat ze weer terug gaan zoals het was. En geen Billy en die andere knakker er bij. Er wordt naar mijn idee ook teveel geluld en te weinig onderzocht. En Zak is steeds meer een drama koning aan het worden.

15. Thymra x Xi

Ohja die was het!

Ik kijk van alles door elkaar heen van Ghost Advantures, het is me wel opgevallen dat Aaron altijd de lul is haha XD

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oke... ik ga nu toch kijken.. omdat ik te nieuwschierig ben...

*edit* viel gelukkig mee haha.. ik kan nog wel slapen vanavond.

17. Thymra x Xi

haha, het valt idd ook wel mee, maar je hebt mensen die er een fobie voor hebben, dus kan beter maar een waarschuwing neerzetten :p

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Met grote regelmaat naar die programma's gekeken en hoewel ik ze best spannend vind, heb ik nog geen een aflevering gezien waarvan ik dacht 'dat zou nou een écht kunnen zijn'.
    De verhalen die ze vertellen vind ik interessant, de geluiden en de schimmen (waarvan ik denk dat ze die gewoon zelf maken om het spannend te maken) vind ik intrgerend maar geloofwaardig? neuh..

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Klik ik wel.. klik ik niet.. klik ik wel.. Klik ik? Ja doe maar.. nee wacht.. toch maar niet.. of zal ik dan toch.. neehee, niet doen.. nee ik doe het niet.. echt niet.. denk ik.. misschien..

*Zucht* :p

20. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op welke zender wordt Ghost Adventures uitgezonden? Ik heb daar al meer verhalen over gehoord, maar kan het nergens vinden.

Hier een groot fan van Ghost Hunters, Ghost Hunters International. Op Discovery Science had je ook zo'n programma over twee broers, ik kan niet meer op de naam komen, o ja Ghost Lab. Destination Truth is ook super, ik kijk Paranormal Files: Fact of Faked. Paranormal Witness, Haunted Collector. Finding Bigfoot, Searching UFO's, ook super!

Al hoewel ik geloof dat een hoop tijdens de programma's in scene is gezet, vind ik het wel leuk om naar te kijken. Ik geloof wel de verhalen die er achter zitten, dingen die door lokale mensen zelf meegemaakt zijn. Vaak zijn de lokaties erg mooi of bijzonder. Hun bevindingen moet je soms met een korrel zout nemen. Maar verder erg leuk!

Deel Deze Pagina