Wie heeft het gister gekeken? Best interessante aflevering Er werden 3 stelletjes gevolgd. 1) Peter Jan Rens (62) en zijn vriendin van 20 die al een kindje had van 6 en geen contact met haar had. 2) een getrouwd stelletje waarvan de man s*xverslaafd bleek en vreemd is gegaan met prostituees, contact zocht met vrouwen via internet, 4 uur per dag p*rno keek en vrouwen achtervolgde. 3) een stelletje waarvan de vriend uit Afrika was gevlucht en elke maandag zich moet melden bij de vreemdelingenpolitie. Hij is al 8 jaar hier waarvan al 2 jaar uitgeprocedeerd. Hij kan niet terug naar het land van herkomst vanwege papieren en in Nederland mag hij ook niet blijven. Hij valt dus tussen wal en schip en kan elke maandag dat hij zich moet melden in feite opgepakt worden. De uitzending is terug te kijken via uitzendinggemist
Ja gezien, maar dat dat kind van die meid al 6 is joh. Vind het wel apart dat ze hem helemaal niet meer ziet.
Mijn hemel, die Peter Jan Rens was vroeger echt een held met Geef Nooit Op, maar nu vind ik het maar een enge man. Heb op een of andere manier geen lekker gevoel bij hem. Zie die meid straks nog met vreselijke schulden eindigen door hem.
En de erotische kanten van zijn Virginia bevielen hem ook erg goed. Dan denk ik echt; moet je zoiets nu melden in zo'n intervieuw? Net alsof hij wil pronken met een vriendin van 20 jaar. Ik bedoel, ik hoef me daar geen voorstelling bij te maken.. En met zo'n opmerking ga je dat haast lichtelijk doen.
Vriendin Peter Jan Rens vreest overlijden presentator | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl blijf hem freaky vinden.
Peter Jan Rens kan aan mijn kont roesten, engerd. Maar zo'n schrijnend verhaal van de jongen uit Togo gaat mij echt aan het hart. Wat verschrikkelijk om zo in onzekerheid te leven..
Weet iemand of de aflevering van afgelopen dinsdag ergens terug te zien is? Zie alleen die van 10 september... Zou deze graag willen terug zien.
Iemand nu aan het kijken? Wat heftig zeg HIV en erachter komen tijdens de zwangerschap, een moslima die zich tegen haar familie keert en een jongen die denkt dat hij genezen kan worden op een healing station stoel
Idd erg heftig! Vooral het verhaal van Halima grijpt mij erg aan. Vind het toch wel lef dat ze dit kan vertellen op tv.
Wow Volgende week dus een meisje wat na de dood van haar moeder met haar stiefvader een relatie aangaat en een kind krijgt Ben ik heeeel benieuwd naar! Vond het vanavond ook een mooie aflevering!