jaja, morgen komt Barbie met aanhang weer op tv.. Ik blijf ze volgen, hoe kansloos ook maar ik houd er van. Morgen 26 augustus 20.30 RTL 5
snap heel dat programma niet ze willen rust in de tentblijf dan met je gekke kop van tv vind ut een achterlijk stelletje
Haha ik kan er ook altijd wel om lachen en volg ook hun programma's allemaal. Vind het soms vreselijk haha. Maar toch. Beetje vermaak zo op de maandagavond.
Ik ga ook weer voor de buis zitten hoor! Sommige dingen vind ik echt niet kunnen maar ik vind het toch leuk om te zien
Yeah!! Eindelijk weer eens wat leuks op de maandagavond! Ga zeker kijken vind het heerlijk! Kijkt zo lekker weg.
Blijft leuk om te kijken, ik ben ook weer van de partij! Beste vermaak is leedvermaak! (Maar ik vind haar wel echt heel erg leuk en lief, buiten dat dommige om dan, haha)
Jaaa geen beter vermaak dan leedvermaak Maar het is gewoon grappig om te volgen haha! Zoals eerder gezegd, het kijkt zo lekker weg
Ik vind het echt vreselijk....terwijl ik toch echt wel van vermakelijke tv houd... Ik vind het TE ordinair, vraag me af hoe ze er over pakweg 20-30 jaar tegenaan kijken, dat ze dit allemaal zo op tv hebben gebracht. Om nog maar te zwijgen over dat arme kind, die dit later allemaal op tv moet zien. Ik zou me echt kapotschamen, als mijn kinderen zo op tv moeten komen...al verdienen ze er dan nog zoveel geld mee.
ik vind ze echt leuk allebei.. natuurlijk wordt het op tv allemaal overdreven.. en juist alle ruzies die ze hebben in een klein half uurtje gepropt ! volgens mij zijn ze in het echt veel normaler ..
Oo ik vind het ook altijd leuk om te kijken! Ik kan er wel om lachen. Alleen denk ik wel dat al die ruzies expres overdreven worden voor de kijkcijfers.
Ik vind het geweldig om naar te kijken maar heb wel regelmatig last van plaatsvervangende schaamte (bijvoorbeeld bij al die uitspraken) en zou me dan ook echt helemaal kapot schamen als het familie van me was..
Precies mijn gedachte. Dochter is 1 jaar geworden en ze vieren het in de kroeg ???? Vind ik ook een beetje achterlijk. Kind krijgt volgens mij wel mooi haar later. Maar heb nu al medelijden met dat arme kind.
Ik dacht dat Barbie gelovig was/werd/is/wil worden ? Dan moet ze vooral lekker in de kroeg gaan hangen, vloeken, schelden, tieren en dan vervolgens roepen dat ze het Licht heeft gezien en naar de Kerk wil. Zo iemand neem ik niet meer serieus. Trouwens ik vind haar met de dag lelijker worden. Wat een ongelooflijke lelijk gezicht heeft dat wijf zeg !!! :x