Ik zit al een tijdje rond te snuffelen op deze site, en nu dacht ik laat ik me nu maar eens registreren zodat ik ook eens kan reageren. Ik ben Alinda en ik ben 27 jaar en woon in Lelystad. Mijn beroep is kraamverzorgende en doe dit nu ruim een jaar. Daarvoor ben ik ruim 8 jaar kapster geweest. Sinds 22 oktober ben ik getrouwd en ook gestopt met de pil. Op 9 december heb ik positief getest en was ik dus zwanger. We hadden op 18 januari een afspraak voor de termijn echo en daar bleek dat het een missed abortion was Het vruchtje was met 5 weken al gestopt met groeien, alleen zat het nog wel in me. Ook voelde ik me nog gewoon zwanger. Dit was natuurlijk een verschrikkelijke domper voor mij en me man en wat er dan allemaal door je heen gaat is onbeschrijfelijk. Ik heb een week daarna doormiddel van pilletjes (cytotec) een miskraam gehad, wat gelukkig erg mee viel. (kwa bloedverlies en pijn) Dit is inmiddels nu 7 weken geleden en ben ookal weer ongesteld geweest (ben nog nooit zo blij daarmee geweest, omdat je dan het gevoel weer heb dat je lichaam het weer doet....) Dus we gaan nu weer vol goede moed verder!