Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat er 4 kleine kindjes bij het Stint ongeluk zijn overleden. Eigenlijk is het pas een jaar geleden. Het valt mij op hoe vaak ik er nog aan moet denken. Nee, ik woon niet in de buurt en nee, ik ken de slachtoffertjes niet of iemand die ze kende. Nee, gewoon omdat het zo vreselijk is. Ik weet niet wat ik met dit topic wil, maar... Lieve kindjes, weet dat er nog heel vaak aan jullie gedacht wordt.
Ik woon wel in de buurt en moet er al de hele week aan denken. Kippenvel. Als ik de toespraak van de vader van 2 overleden meisjes zie, breekt mijn hart. Wat een verdriet.
Dit ongeluk zal ik echt nooit vergeten. Zo verschrikkelijk. Ik heb geen band met de overleden kindjes of familie, maar ik denk regelmatig aan ze.
Zo verschrikkelijk ik weet nog dat ik in de auto zat toen ik het hoorde... Had net mijn eigen kinderen naar school gebracht.... Wat een verdriet die vader heeft dus al eerder een dochter en vrouw verloren. En dan zo'n groot drama er nog bovenop hoeveel kan een mens aan?
Zooo.. dubbel heftig zeg! Ik weet nog goed dat we er veel over hebben gesproken in ons forumvriendinnengroepje. Echt een verschrikkelijk drama
Afschuwelijk. Heb gehuild toen ik het op tv zag. Zoveel verdriet. Zoveel slachtoffers. Geen woorden voor.