Cyclusdag 48 en puisten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Stephani27, Feb 8, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephani27

Stephani27 Niet meer actief

Ondertussen alweer op 48 dagen, in november gestopt met de pil en nog maar 1 keer echt ongesteld geweest in december..
    Ik heb het allemaal los gelaten en zie wel wanneer ik nu ongesteld word en of mijn cyclus daarna wel normaal gaat zijn
    Ik denk dat ik in mei bij d'r huisarts zal zitten..

Maar jeetje, wat heb ik een bultjes (en puistjes) in mijn gezicht.
    Stoppen met de pil brengt mij niet veel goeds..

2. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Oei, het kan wel bij het ontpillen horen. Maar zoals je in mijn banner ziet had ik dit ook en heb ik dus PCOS, alhoewel ik daarbij niet echt de symptomen heb. Geen acne, geen overbeharing en er was bij mij ook geen typische kralenkrans te zien op de echo's (teveel eitjes).
    Ik zou het nog wel een kans geven, maar je hoeft bij zo'n onregelmatige cyclus geen jaar te wachten om naar de huisarts te stappen. Mei lijkt me inderdaad prima.

3. Stephani27

Ja ik was er vorige week voor iets anders en had al aangegeven hoe het nu ging. Ze zei dat ik over 3 maanden terug moest komen als mijn cyclus niet beter was. Hoe gaat het nu bij jou dan en hoe hebben ze pcos geconstateerd? Wat neem je er nu voor.

4. Esther22

Esther22 Actief lid

Feb 8, 2022
    283
    281
    63
    Hier hetzelfde verhaal, met de pil gestopt in Oktober. Daarna 2x echt ongesteld en nu al 60 dagen stilte.
    Ik weet dat het erbij hoort maar toch maak ik me wat zorgen, of alles wel in orde is. Zou gewoon graag ongesteld worden nu, nooit gedacht dat ik dat zou denken.

En die bultjes en puistjes in je gezicht, dat heb ik ook zo erg. Mn huidverzorging weer streng opgepakt, maar er is niet tegen te werken.

Stephani27 likes this.
  5. Stephani27

Ja precies, heel vervelend. En dan ook bijna denken dat je dan misschien zwanger bent omdat je nog niet ongesteld bent maar je cyclus gewoon mega lang is. Hier ook wachten op wat er nu gebeurd maar ik ga wel optijd naar de huisarts. Toch zeker over 2 maanden, haat onzekerheid dan wil ik liever dat allemaal eens gecheckt wordt voordat we jaren verder zijn. Succes jij en idd, ik heb nooit last van een slechte huid gehad pff

6. Nikki25

Nikki25 Actief lid

Aug 12, 2021
    272
    228
    43
    Female
    Ik ben nog niet begonnen met een behandeling, ik ben 2 keer natuurlijk zwanger geraakt.
    na mijn 2e miskraam heb ik een gewoon onderzoek gehad, bloed prikken, semenonderzoek, echo, uitstrijkje. Toen hebben ze PCOS vastgesteld en nu ga ik volgende maand waarschijnlijk beginnen met ovulatie inductie.

7. Stephani27

Oh oke, succes!!:)

Share This Page