Elke zwangerschap weer gebeurt het dat we pas na de uitgerekende datum zeker zijn van de naam... Nu ook weer. We twijfelen tussen Yara en Isis. Wat vinden jullie het mooist?
Mijn dochter heet Isis dus uiteraard vind ik dit de mooiste naam. We hebben wel wat vervelende opmerkingen trouwens gehad vanwege de situatie nu in Irak. Maar de groepering heeft zich nu omgedoopt naar Islamitische Staat dus hopelijk verdwijnt daarmee nu ook de negatieve associatie. Maar het is misschien wel iets om rekening mee te houden.
Dacht ik ook direct aan! Verder is Isis ook de godin van de vruchtbaarheid, dus dat is wel weer mooi! Veer vind ik Isis leuker dan Yara
Yara. Mss dat je het soms moet zeggen dat het met een Y is ipv met een J, maar als ze het eenmaal weten is dat geen probleem. En anders mss Iris ipv Isis?? nav de toestand?
Mmmm lastig, ik vind beide namen mooi namelijk. Maar misschien helpt dit; Bij Yara zie ik een meisje met donker haar voor me, En bij Isis een meisje met blond haar 😊
Onze dochter heet ook zo en over het algemeen weet iedereen het wel goed te schrijven. Een enkele keer wordt gevraagd of het met de y of j is. Succes met kiezen!