Zaterdag is onze zoon jarig en word hij drie jaar. Ik weet al dat hij een treinbaan krijgt, maar kom er echt niet uit welke ik nu het liefst wil kopen. Thomas de Trein avonturen op Sodor speelset of de treinbaan van Duplo... Hij is op het moment erg van de Duplo, hier heeft hij ook meer van, van Tomas nog niets, maar ik kom er toch nog niet helemaal uit... Welke zouden jullie kiezen?
Ik heb hier zowel de duplobaan als de de chuggington baan. Er word hier door beide heel veel gespeeld. Als ik eruit zou moeten kiezen zou ik voor thomas gaan. Ook omdat ze vaak de tekenfilmpjes naspelen. En het ook leuk is voor als hij wat ouder is. Mijn neefje van 7 speelt er nog steeds met zijn thomas.
wij hebben vorig jaar voor kerst die van duplo gehad (of 2jaar gelden alweer??) en daar blijven ze mee spelen, die vinden ze helemaal geweldig. hij rijdt vanzelf en je kan nog stukken los kopen (rails enzo) om hem groter te maken. (hier 2kindjes en papa ging eens kijken voor nog onderdelen... hij kwam terug met nog een grote treinset.... dan hebben ze er allebei een haha) ik ken die van thomas niet, maar die van duplo vind ik zelf ook nog leuk (je kan er ook een brug bij kopen, die is ook leuk) kindjes zijn nu bijna 4 en 2 en spelen er allebei mee (samen of apart)
Hmmz... blijft lastig. Bij Bart Smit is nu een actie van 25 procent korting op Duplo, ook niet onbelangrijk Ik denk wel dat het Duplo word, want de filmpjes kijkt hij eigenlijk ook niet... En omdat hij nog meer Duplo heeft valt e.e.a. beter te combineren... Ja, ik sta dankzij jullie reacties meer achter de Duplo treinbaan voor onze schat
Bovendien wil onze oudste zoon de Lego treinbaan, ook wel weer een betere combinatie met elkaar, denk ik...
ik zelf zou voor thomas gaan, maar onze zoon is dan ook echt helemaal thomas fan ! heeft bijna alles van thomas
Hihi, ja...maar mijn kind heeft dan ook geen oma die zo'n prachtig bed kan maken voor hem. Duplotorens bouwen kan ze dan weer wel