Kindvriendelijke pauze plaats langs de a15?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mave, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij gaan binnenkort een weekje naar Zeeland. Vanuit Gelderland is dat best een eindje en we zoeken dan ook een plek waar we lekker kunnen pauzeren ergens op de a15, ik verwacht ergens tussen Geldermalsen en Dordrecht. Ons kindje loopt nog niet, dus het liefst ergens waar ze even lekker kan kruipen. Een speelplek is prima of een restaurantje waar ze een speelplaats hebben voor kleine kinderen. Weet iemand die toevallig? Alvast bedankt!

Groetjes, Mave

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.178
    4.489
    113
    MC donalds, misschien?

3. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien maar dat verschilt dacht ik ook behoorlijk? Daarom dacht ik, misschien zijn hier dames die aan de route wonen/er vaak komen die uit ervaring kunnen spreken ;)

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ligt er ook een beetje aan van waar in Gelderland verwerkt, maar bij tiel zit de Mac naast de a15, afslag tiel-west is dat. Ik weet niet of dat te vroeg is?

5. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

bij vuren en gorinchem zitten ook de mac en bij vuren ook een goudrenet naast de snelweg,

6. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    In Gorinchem zit naast het ziekenhuis een leuk park met speelplaatsje en ook nog een kleine kinderboerderij, maar die is niet altijd open. Je moet dan wel een klein stukje Gorinchem in, maar dat is hooguit 5 minuten. Afslag 27, volg borden Gorinchem, meteen na de benzinestations rechtsaf en dan zie je het al liggen aan je linkerkant. Als je de ingang neemt aan de Driemanschapslaan thv de Bataafsekade bots je bijna meteen op het speelplaatsje.

Deel Deze Pagina