Wat zoek je meid? Mijn kleine man gaat nu naar 92, heb dus nog 80 en 86 liggen... Je mag ook PBEN, dan maak ik even fotos van wat ik heb.. (heb een hele stoere pilotenjas, bruin)
Hoi Mari, Hier volgt een link van de kleding maat 80. Marktplaats.nl > Jongens merk kledingpakket maat 80. Voor de winter! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
Ik kan een combipakket voor je maken van maat 80 86 en een begin van 92. Het wordt dan een pakket met heel veel dingen zoals t-shirts,longsleeves.truien,korte en lange broeken,een paar spijkerjassen, sokken,een zomerjas en een winterjas.Ik kan komende week even het pakket voor je bij elkaar zoeken en dan bekijken wat we ervoor vragen exclusief verzenden???? Ik weet niet waar je woont om het evt.op te halen???
ik heb al aardig wat gevonden. en ook nog wat in de aanbieding gekocht zelf. dus meer hoef ik niet van truitjes en broekjes. als er mensen zijn die nog winterjassen mt 86 hebben...die zijn welkom!
Ik heb ook het een en ander voor je! Kijk maar even op mijn hyves Fanny Van de Geest- van Staveren Profiel - hyves.nl