Hallo Allemaal Wij zijn sinds 30-12-2007 de trotse ouders van onze dochter Jamelia 715 gram 33 cm Ze is 15 weken te vroeg geboren, en nu dus hard aan het vechten voor haar leven. We hopen dat alles goed blijft gaan, want volgens de artsen is het een pittig meisje. Alle andere jonge ouders Gefeliciteer! Liefs
Gefeliciteerd met jullie dochter! 25 weken is wel vroeg, gelukkig zijn de artsen optimistisch! Hoop dat snel de onzekere tijd voorbij gaat en dat jullie kunnen gaan genieten!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie gaan genieten. Liefs wolly
hai angel4life even een hart onder de riem steken.mijn dochter is met 25.5 weken geboren. en vandaag 3 maanden oud, thuis en al 2640 gram. geboren met een geboorte gewicht van 800 gram. mijn andere dochter met 26.2 weken en nu ook thuis en al 3160. heel veel sterkte in de komende periode en je mag mij voor vragen altijd een pb sturen
Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie straks lekker gaan genieten van jullie dochtertje.
hey angel4life hier nogmaals van harte gefeliciteerd met je meissie hoop dat jamelia gauw aansterkt en dan lekker thuis mag zijn bij mama en papa dikke knuffel groetjes nathalie
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Het moet een flinke schok zijn geweest zo vroeg! Ik ben blij dat het goed gaat tot nu toe, en duim natuurlijk dat het goed blijft gaan met Jamelia!
Hoi hoi, Nogmaals van harte met jullie prinsesje. Ik hoop dat ze snel sterk en groot zal zijn, zodat jullie thuis kunnen genieten.
Jeetje meid, wat vroeg Nu maar hopen dat ze snel aansterkt en dat alles goed komt.. Gefeliciteerd, en je hebt een hele mooie naam uitgekozen -x-x-x-