Mijn nichtje Leila geboren met 26.6 weken

Discussie in 'Geboren' gestart door yake, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Tot onze grote schrik is woensdagavond mijn nichtje Leila, totaal onverwachts, geboren met 26.6 weken! 's Nachts is ze overgebracht van Deventer naar het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht waar ze nu vecht voor haar leventje. Gelukkig is ze met een goed geboortegewicht op de wereld gekomen; 1218 gram. Nadat haar hartje woensdagavond even stil stond en ze gereanimeerd werd gaat het heel erg goed! De artsen zijn positief. Ik heb haar gisteren gezien. Het is een schatje met al heel veel zwart haar, piepklein, maar zo compleet.

Met mijn schoonzus en zwager gaat het niet zo goed, ook omdat ze afgelopen mei hun 2e zoontje Safin verloren met 20 weken. Ik hoop dat ze er snel bovenop komen, want Leila zal nog een hele tijd in het ziekenhuis moeten blijven.

Liefs, Jacq

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Jeetje, ik hoop dat het steeds beter gaat met je nichtje en dat ze een grote gezonde meid zal worden!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje dat zal idd schrikken zijn geweest
    maar in ieder geval gefeliciteerd met je nichtje
    en hopelijk houd ze het vol en word het een mooie grote meid!

heel veel sterkte ook voor de ouders

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    phoe wat schrikken zeg! Ik weet nog dat ze toen Safin verloren :(
    Ik brand een kaarsje!

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Jeetje das idd schrikken zeg!

Ik wens jullie allemaaal heel veel sterkte en ik hoop dat ze een grote gezonde meid mag worden!

-x-

6. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Jacq, het zit ze echt niet mee zeg :(

Van harte gefeliciteerd met je nichtje en ik duim dat ze snel een grote, sterke meid wordt!

Ik denk aan jullie!

Liefs

7. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je nichtje, ik hoop dat alles goed mag gaan.

Liefs wolly :)

8. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hartelijk dank voor de felicitaties. Leila vecht nog steeds... Het gaat naar omstandigheden redelijk met haar. Hopen jullie met me mee?

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jeetje Jaque,
    Ik schrik er weer van. Het eerste wat er in me op kwam, was o nee toch niet dezelfde schoonzus, maar toch wel! Jemig ik hoop dat Leila even door blijft vechten en je schoonzus en zwager snel over de ergste schrik heen zijn.

Geef ze maar een dikke knuffel van ons.

Liefs,
    Elvira

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Jeetje, en dat na het verlies van hun zoontje. Wat akelig. Ik duim en duim dat de kleine gezond mag opgroeien.

Veel sterkte.

11. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Frank is nu bij ze in Utrecht en volgens hem is Leila nu stabiel. Ik hoop dat het zo blijft, ik heb er wel vertrouwen in. Zo moeilijk nu, mijn schoonfamilie, die zo ver weg zit, maakt zich ook zo druk, vooral mijn schoonmoeder. Voor Frank is het ook niet makkelijk zo met zijn zus en vrouw die op het punt staat om te bevallen...

12. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ooo, heel veel sterkte meid! Hopelijk blijft die kleine lekker vechten! En 1218 gram; wat zwaar voor 26.6 weken! Dat helpt echt mee hoor...mijn zoontje was 1295 gram op 31.3 weken en heeft het ook gered! Is nu al bijna een gezonde zesponder :D

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

jeeetje hoeveel kan een mens hebben nietwaar nu hoop dat het met de kleine laila helemaal goed gaat komen inderdaad heeft ze wel een prachtig geboortegewicht dus denk dat het wel goed komt

wens papa en mama maar veel sterkte de komende weken en hoop dat de kleine laila snel thuis mag komen

groetjes nathalie ;)

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    idd 1218gram voor 26 weken is best wel zwaar. Sam woog dit met 30.1 week.

En het zal idd een zware periode worden, heel veel sterkte voor je schoonzus en zwager maar ook voor jullie natuurlijk.

15. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ja, wat een geboortegewicht, hè? Wat een geluk bij een ongeluk. Leila is nog steeds stabiel. Voor zover ik heb begrepen slaan de medicijnen voor het hartje goed aan. We hebben er in ieder geval vertrouwen in!

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    ZO zeg, ik hoop dat de kleine meid sterk is en dat het allemaal erg goed mag gaan. Sterkte voor de ouders.

17. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Goed nieuws! Het hartje is gesloten en ze ademt nu zelfstandig! Ook leuk is dat we Leila nu via de webcam kunnen volgen, wat een service van het ziekenhuis!

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    pff hopelijk maakt ze het goed e word ze een grote meid.

Maar ik wil je ook feliciteren met je nichtje

19. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Jeetje, ik hoop dat alles goed blijft gaan zeg. Toch gefeliciteerd met je nichtje en hopelijk kunnen jullie allemaal gauw gaan genieten.

20. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Gefeliciteerd met je nichtje. Hier brand er een kaarsje voor haar!

Deel Deze Pagina