Zou het een tweeling zijn na alle pech.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Elletje, 16 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik vraag me af hè. Mijn moeder zei het ook al gelijk. Deze test is van 14 dpo. Nu ben ik vaker zwanger geweest en ze hebben nog niet zo hard geknald op deze termijn. Zou het een tweeling kunnen zijn? Morgen test ik nog eens verwacht dat ie dan enorm knalt.

Bijgevoegde bestanden:

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Tja test zegt helaas er weinig over aantal kinderen. Met 14dpo zo'n test hebben is vaak voorkomend bij eenling. Ik had op 14 dpo hcg van 256 dus dat was ook overduidelijk positief op tes maar 1 kindje. Ik hoop dat t 1 kindje met mooie gezonde zwangerschap is voor jou :)

Elletje vindt dit leuk.
  3. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Weet ook niet hoe blij ik zou zijn met een tweeling. Als ik mocht kiezen dan gewoon 1 kindje. Maar laten we inderdaad hopen dat het nu een keer goed gaat.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Ik gun je ook meer 1 gezonde in de buik ivm minder kans op miskraam, complicaties, vroeggeboorte etc dan met 2. Die extra spanning erbij als het als spannend genoeg is, is niet fijn. Dus ik duim keihard voor je dat er 1 gezond kindje zit

Elletje vindt dit leuk.
  5. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Zegt niets, bij mij waren de testen wel duidelijk. op tijd al... en bij de eenlingen liep het allemaal langzaam op. dus het zou zomaar kunnen maar het kan ook 1 zijn :)

Elletje vindt dit leuk.
  6. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Nee zegt niet zoveel, behalve dan dat je veel hcg hebt. Bij mij rond nod predictor teststreep donkerder dan controlestreep en 2-3 op de cb en toen voor 5 weken al 3+ op cb. Bij echo ook week vooruit gezet, wat eigenlijk niet kon want vanwege ovutesten was ik vrij zeker van m’n ei (en een ei op cd 4 is ook wat gek :roflmao:, vond cd 11 al vroeg) en bij de echo maar 1. Dus hopelijk een mooie baby in je buik. Ik duim dat alles goed mag gaan! Gefeliciteerd! (Maar een tweeling kan natuurlijk wel :|)

Elletje vindt dit leuk.
  7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Na alle ellende zo zo zo gegund! Hopelijk mag dit kindje bij jullie blijven. ❤️

Elletje vindt dit leuk.
  8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Dit was mijn oploop bij een tweeling. Het zegt dus niet veel. Ik snap je zorg maar het kan ook goed gaan met 2 hoor. Ik had een bijna zorgeloze zwangerschap. Vind t altijd beetje kwetsend als mensen zeggen ‘hopelijk is het geen tweeling’

Bijgevoegde bestanden:

mxm en nizzie86 vinden dit leuk.
  9. Elletje

Elletje Fanatiek lid

O een tweeling zou enorm welkom zijn hier. Echter als ik de keuze zou hebben dan zou ik voor 1 kiezen. Ik hoop vooral dat het een gezonde zwangerschap is en dat het geluk een keer aan onze zijde mag staan.

sophia89 vindt dit leuk.
  10. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Wat een mooie test op 14 dpo. Ik duim voor je dat alles goed gaat!

11. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    Wauw @Elletje geen idee of het tweeling is, maar ken je van 2017 topic. Mooie test. Voorzichtig gefeliciteerd. Spoel de 38 weken even heel snel vooruit met een heerlijke baby in jullie armen:oops:

rissie10 en Elletje vinden dit leuk.
  12. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hahaha ja thnx. Dit was totaal onverwacht. Hadden een aantal maanden na de geboorte van Adena gezegd we zetten het even op een laag pitje en we hebben het er over een jaar weer over en gisteren stond ik met deze test in mijn handen. Stomverbaasd. Inmiddels begint het besef te komen dat we gewoon weer een kans hebben om een gezond kindje te krijgen. Morgen ga ik vk bellen. En hopelijk gaan de komende weken een beetje vlot voorbij.

caatje87 vindt dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Het kan, maar hoeft niet, je bent in ieder geval zwanger!
    Gefeliciteerd! Ik hoop zo dat dit kindje gezond en wel ter wereld mag komen over ong. 8 maanden!

Elletje vindt dit leuk.
  14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ja, omg dat besef begint nu een beetje te komen. Totaal onverwacht.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  15. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja schat dat snap ik! Ik duim en bid heel hard voor jullie♡
    Ik blijf je volgen lieverd!

16. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Je weet niet wat je mist... ;)
    Haha (uiteraard in de zin van, het is super leuk!) ❤️

17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    In elk geval gefeliciteerd!!!!
    Aan de testen kan je dat niet afleiden, de kwalen zijn overigens ook een slechte raadgever.

Wij hadden ook verwacht dat gezien de explosie van mn darmen en de heftigheid van kwalen, plus een knaltest er meer dan 1 ons niet zou moeten verbazen, maar ook na extra zoeken is de teller echt nog op 1.

Alhoewel dochter een ninja is en een kampioen verstoppertje had me dus ook niet verbaasd, maar met 10+ wordt dat best lastig volhouden.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zelf heb ik een heel erg zware zwangerschap vanaf dag 1 gehad en is mijn tweeling extreem prematuur geboren. Ik wens daarom iedereen een eenling toe. Het is nu eenmaal een feit dat je veel meer kans hebt op meer klachten tijdens de zwangerschap, complicaties en vroeggeboorte. Daarbij vind ik het hebben van een tweeling aardig pittig al zeg ik het zelf. Betekent niet dat een ouder minder van een tweeling houdt. Snap zelf dus niet zo goed wat daar kwetsend aan is. Jij hebt een goede zwangerschap gehad en dat is heel fijn en iets om te koesteren. Maar met een eenlingzwangerschap is de kans dat alles verloopt zoals gehoopt nu eenmaal een behoorlijk stuk groter. En dat wens ik iedereen toe.

nienie26 vindt dit leuk.
  19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    To van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Met deze test kan je er niet omheen.

20. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wauw @Elletje, gefeliciteerd! Wat fijn dat je weer in verwachting mag zijn!! Ik hoop dat jullie over een maand of 8 een hele mooie gezonde baby in jullie armen mogen sluiten. Of misschien wel 2, maar belangrijkste is dat het allemaal goed gaat. Spannend hoor!

Deel Deze Pagina