Ben blij dat je een beetje wakker bent geworden meid. Hij wordt er misschien even niet mooier op met blauwe plekken en butsen maar die verdwijnen echt vanzelf weer. Wie weet met fietsen idd en anders terug sturen naar de winkel
Hihihihihihihihihihi Ik heb me ook vermaakt, kom op zeg een helmpje? Misschien wat voor op het KDV, kunnen ze de kinderen gewoon de hele dag laten klimmen en stuiteren, laat maar gaan, ze hebben toch een helmpje op Ok sorry... TS: fijn dat je door de reacties van anderen het vallen en pijn doen wat makkelijker kunt relativeren. Ben benieuwd of je het helmpje nog gaat gebruiken als die binnen is....
ik heb het inmiddels al binnen en het is inderdaad 10 x nee 100 x niks !! wat een vreselijk ding, veel groter dan op de foto. Ik deed hem even voor de gein op en ik lachtte me bijna dood, zo lelijk. Het gleed ook constant over zijn gezicht, maargoed zijn er nog mensen die dit ding willen bestellen (zal wel niet hahaha), niet doen dus !!!
Tjonge zeg, ik had ook nog nooit van z'n helmpje gehoord. Ik dacht alweer, wat ben ik weer ouderwets, maar ik ben niet de enige die het niet kende, als ik het hier zo lees. Ben wel benieuwd of die dingen nou veel verkocht worden...
Zonde geweest van het geld Naja ach, je zou er een leuke hanglamp van kunnen maken Hoe gaat het nu met vallen enzo? Ben je zelf al wat 'makkelijker' erin geworden?