Ik wil iedere dag thuis oefeningen gaan doen. Er zijn zoveel apps en programma’s dat ik niet zo goed weet waar te beginnen. Iemand een goede suggestie? Ik moet echt vanaf het begin beginnen, het hoeft niet een gratis app te zijn, als het dan maar wel goed is (en een beetje motiverend werkt).
Op insta en youtube: team body project. Die hebben leuke filmpjes met workouts. App: ik wil deze gaan doen. Volg iemand op insta die dit al een hele tijd doet en het echt aanraad.
Walk at home, fitness walking op YouTube. Geen ingewikkelde toestanden, geen gespring en een enthousiaste vrouw, erg Amerikaans, maar wel goed voor je motivatie.
Ik heb een paar programma’s van fitnessblender.com (geen app, maar website. Je kunt ook gewoon zelf gratis workouts uitzoeken, maar ik vind het gestructureerde van een programma (ene dag benen, andere dag bovenlijf en dan core bijvoorbeeld.) fijn, dan hoef ik daar niet over na te denken. Ze hebben ook een abonnement dan is alle content toegankelijk, maar met een paar maandprogramma’s (waar ik langer over doe, want ik sport niet 5x per week) heb ik vooralsnog voldoende variatie.