Hoi hoi Zijn er hier dames die een haarwerk vergoed hebben gekregen zonder de diagnose chemotherapie of alopecia (als ik het goed schrijf). Heb wel 2 andere medische diagnoses maar merk dat het lastig is wat ze wel/niet als gegronde reden zien. Dus zoek beetje naar ervaringen.. verzekeraar is in mijn geval cz.
Geen idee, maar weet wel dat ik, met alopecia, dus verwijzing, maar 457 van de 2000 vergoed kreeg afgelopen jaar! M'n eigen risico was niet op, dus dat ging er ook nog direct af dus.... dus mocht je begin van het jaar een haarwerk gaan aanschaffen, moet je daar wel even rekening mee houden. Maar ik ben zooooo blij met m'n haarwerk, ik had het veel eerder moeten doen. En heb er 1 van echt haar, dus duurder. Maar ga wel kijken of de volgende wat goedkoper kan.
Bedankt voor je ervaring. De kapper die mijn haarstukje kan maken gaf aan dat ze tot maart met terugwerkende kracht kan indienen dus dat zou in mijn geval al schelen. Ik zou voor nu voor een deelstukje gaan en nog geen volledig haarstuk, maar ook deze zijn nog erg duur in aanschaf. Vandaar ook dat ik erg graag de vergoeding zou krijgen.. Fijn dat je blij bent met jou haarstuk, haar doet zoveel voor een mens. Ik vind het ook verschrikkelijk zoals mijn haar nu is.
Ik heb ook een haarwerk wat maar deels is. Maak ik met klemmetjes vast een m'n eigen haar. Maar merk laatste weken dat het minder goed blijft zitten, omdat m'n haar te dun wordt. Komt nooit los door de gel waarmee ik het vast plak maar moet er wel wat mee
Dat lijkt mij dan inderdaad heel vervelend als het niet meer goed vast zit. Hopelijk kunnen ze er iets mee dat het toch wat prettiger zit. Hier is het ook goed zoeken en kijken waar het nog wel goed vastgezet kan worden maar er zijn gelukkig opties..
heel veel sues @wendy339 . hopelijk vind je een haarstuk wat bij je past en kan je toch in aanmerking komen voor de vergoeding. Alle beetjes helpen
Ja toevallig vandaag bericht van mijn kapper gehad en het is goedgekeurd! En op datum vorig jaar dus in mijn voordeel omdat toen mijn eigen risico al op was. Nu dus aanmeet afspraak staan, zo "fijn".