Hallo allemaal, heeft iemand een tip voor me? Na een tijd niet te kunnen eten (eerste maanden), een tijdje gewone eetlust te hebben gehad, heb ik nu sinds een week of twee dat ik echt kan blijven eten. Vooral overdag op mijn werk, begin met ontbijt daarna ontbijtkoek, wat fruit, lunch, weer wat tussendoor en 's avonds avondeten. Ik heb vooral s middags vaak de neiging om naar de snoepautomaat te lopen. Ik probeer dit nu te voorkomen door meer fruit mee tenemen en sultana's e.d. in mijn la te hebben. Zijn er meer mensen die het idee hebben dat ze alles kunnen eten wat los en vast zit? Ik vind het niet erg om aan te komen, maar wil toch de kilo's in de perke houden voor alleen de zwangerschapkilo's en niet extra snoepkilo's. want die moeten er toch echt weer af na de bevalling. Fijne avond allemaal nog! Liefs Sabine
Heel herkenbaar. Begon bij mij ongeveer 3 weken terug. Tot nu ben ik een kleine 6 kilo aangekomen. Nog niet zo veel dus. Als ik merk dat dat ineens heel snel gaat zal ik minderen, maar nu, chocolaaaaaa!
Ik heb het ook gehad. Had soms geen enkele rem meer. Het gevolg is dat er nu erg veel kilo´s aanzitten, en daar heb ik nu mega/spijt van. Dus probeer jezelf in de hand te houden.
Ik heb dit ook een tijdje gehad maar probeer nu echt weer een beetje te letten op wat ik eet. Gezond avond eten, smiddags brood en smorgens crackers of kellogs...tussendoor mag ik nog 1x een liga en voor de rest probeer ik het zoveel mogenlijk bij fruit of komkommer ofzo te houden.
Hier zit er ook geen rem op mijn eetlust hoor. Vooral zoetigheid en zeker sinds ik thuis zit met zwangerschapsverlof. Maar ik moet zeggen dat ik het geluk heb dat het met de extra kilo's nog wel meevalt in totaal ongeveer 10-15 kilo. En ach, je zwangerschap is toch een mooi excuus om je lekker te laten gaan wat eten betreft. Dat lijnen is weer voor latere zorg zullen we maar zeggen .
Ik heb dit ook... heb er eigenlijk wat te weinig op gelet.. ik heb erg veel gesnoept de laatste tijd.. ben ook erg veel aangekomen (18 kilo al)... tsja.. hopelijk gaat het er wel weer af
Ik heb niet gewoon meer trek maar ik heb gewoon echt honger sinds een paar weken. Gelukkig valt het wel mee met de kilo's tot nu toe. Je kunt je natuurlijk iets meer permiteren omdat je meer calorieen verbruikt al mag je dat natuurlijk ook weer niet als excuus gaan gebruiken. Probeer idd alternatieven bij je te hebben voor de ergste trek.
Heel herkenbaar. Hier ook sinds een week of 2 weer enorme honger. Ik eet vooral veel extra brood. Wel met hagelslag. Zo geef ik toe aan mijn behoefte aan chocola zonder hele zakken M&Ms leeg te eten. Daar word je volgens dikker van dan 2 boterhammen hagelslag. Haha, dat maak ik mezelf in ieder geval wijs.