ik ben met kerst bevallen en mn verloskundige had kerstkleren aan. ze liet ons de placenta helemaal zien en wij hebben er een foto van gemaakt: ... die valt dus lekker weg tegen haar jasje! ik kom haar nog wel eens tegen en ze kan dat jasje niet meer zien zonder aan mijn placenta te denken, hahaha
ik moest helaas nog naar het ziekenhuis om me te laten hechten...maar toen we terug kwamen lag het huis vol snippers van de celstofmatjes en kon je zo een spoor volgen van bloed en snippers naar de hondenmand ......ze waren vergeten de vuilniszak met placenta weg te gooien en de hond heeft m heerlijk opgegeten ale:...oh zo vies he hahaha ...maar ik was allang blij dat ie m binnengehouden heeft
hier ook thuis bevallen en ingescheurd en ingeknipt. heb een uur moeten persen dus toen ik eenmaal gehecht oest worden had ik bijna geen gevoel meer in me benen. ook met de bipt aan de bedrand met me bips op de deksel van de po en gelukkig had ik een kraamhulp en stagere dus die hheb geholpen me benen in de lucht te houden. moest nog bijna naar het ziekehuis omdat ik best ver inwendig was ingeschuurd maar gelukkig alles op alles gezet en is het toch gelukt. succes meid xxx
Het lijkt wel of er niemand niet inscheurd of ingeknipt word.. Ik zit hier echt te duimen hoor dat het mij nu niet weer gebeurd hahahaha
Ik ben ook thuis bevallen en uitgescheurd. De VK heeft mij (ik op bed), al zittend op een krukje naast het bed, met een bouwlamp (ha ha ha) gehecht. Ondertussen liet de KV mij Tess zien en leidde mij af. Totaal geen last van gehad en het was gebeurd voor ik er erg in had. De placenta is geshowd aan mij... en vervolgens in de vuilniszak (in een emmer) gegaan en de kliko in. Toen de kliko een week later aan straat stond hebben we er nog wel even om gelachen. Ze moesten eens weten wat er in zat.....
Dank je wel, de tijd is omgevlogen hoor Ze is dus geboren op 8 oktober. Leuk een jongen en een meisje. hoe heet ze?