Thuis bevallen met bekkenproblemen.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door -, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi daar,

Ik heb een vraagje. Vanaf de 12e week heb ik bekkenproblemen. Geen bekkeninstabiliteit, maar wel behoorlijk last met vooral liggen. Ik kan niet op mijn rug liggen. Dan voelen mijn benen aan als verlamd. Ik heb hier mensen dieck therapie voor. Alleen ben ik nu gaan twijfelen over het bevallen. Ik ben bang dat ik niet de kracht heb om thuis te bevallen omdat ik dan op mijn rug moet liggen. Zijn er mensen die de klachten herkennen en mij advies kunnen geven. Missschien dat het tzt wel afzakt, ik moet immers nog even...

Thanks...

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben met bekkeninstabiliteit ook thuis bevallen hoor, geen probleem. En je hoeft niet persé op je rug op bed te liggen. Heb je al gedacht aan een baarkruk, of hurkend bevallen? Zitten op je knieën en handen op bed? Bij mij ging het zo snel trouwens, dat ik niet eens m'n bed meer op kon en staand bevallen ben ;) Je vk zal ook vast wel wat houdingen weten waarin jij kunt bevallen. Overleg het maar eens.

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ook ik had bekkenklachten bij de tweede en ben gewoon thuis bevallen. Je kan ook bijv op je zij bevallen gehurkt etc.
    Ook bij mij ging het zo snel (50min) dat ik gewoon op rug ben bevallen en binnen een week was ik van mijn klachten af!

Deel Deze Pagina