Hallo allemaal, Mijn vraag is: neem ik hetzelfde mee als wat ik in mijn 'vluchttas' heb zitten als dat ik meeneem als ik wordt ingeleid in het ziekenhuis? Ik heb een heel mooi uitgebreid lijstje, maar vergeet ik misschien iets? Wordt nu een beetje zenuwachtig en onzeker dat ik iets vergeten ben... Moet morgen ingeleid worden... http://members.home.nl/niki-savelkoul/u ... t_leeg.pdf laatste pagina is ziekenhuislijstje... Alvast bedankt!
als je getrouwd bent je trouwboekje dan hoeft je man niet eerst langs huis als ie de kleine meteen wil aangeven... verder niks anders dan als je gewoon naar het ziekenhuis gaat hooguit wat extra geduld en een onsje geluk op dat het meevalt. Succes!
Hey Niki, Toen ik ingeleid werd had ik meegenomen: -kleertjes voor de baby (of ja die kwam mijn man nog brengen haha) -kleren voor tijdens de bevalling -toiletspullen -douchespullen -sokken -labello -tijdschriften en puzzelboekje -sultana (voor wat energie als het lang duurt) -flesje water (maar je krijgt daar ook drinken) Verder heel veel succes morgen meid! Spannend hoor! Morgen heb je je kleine in je armen! Liefs
Goh meid, wat spannend zeg! Ik weet niet eens of je dit nog leest. Misschien ben je al in het ziekenhuis? Van mijn 1e ben ik ook ingeleid met 42 weken en je neemt gewoon de standaard dingetjes mee wat je normaal ook mee zou nemen als je in het ziekenhuis zou bevallen. Veel succes vandaag en hopelijk horen we snel van jou en je dochter/zoon??? Gr Otje
Ja, hoor! We zijn al weer een paar dagen lekker thuis! Ik ben vrijdagmorgen om 12.33 uur bevallen van een super gezonde zoon: Hugo Jake De bevalling is toch nog spontaan begonnen, nadat ze mijn vliezen centraal gebroken hadden om 08.00 uur. Het was een zeer snelle maar erg heftige bevalling! In 4,5 uur kwam Hugo ter wereld... De dag ervoor was er al een scheurtje geweest en kwamen ze erachter dat Hugo in 't vruchtwater had gepoept, dus ben ik donderdagavond al opgenomen. Ik zal mijn volledige bevallingsverhaal nog plaatsen bij bevalling en bij geboren ga ik de geboorte van Hugo ook even aankondigen! Liefs Niki