Hallo dames, Gisteravond lekker op tijd naar bed gegaan en ben ook best snel in slaap gevallen. Helaas werd ik om 01:30 uur wakker van de pijn in mijn rug. De rugpijn was dezelfde soort pijn die ik ook tijdens mijn ongesteldheid altijd heb. Pijn was even heel heftig, na even rondlopen is het iets afgezwakt.. Maakte me natuurlijk meteen zorgen dat het niet goed was omdat het me aan het begin van mijn ongesteldheid deed denken. Heb nu trouwens ook pijn en mijn rug en ben misselijk. Nog meer dames zo'n last van hun rug en is dit normaal? Groetjes Mariska
Ik heb ook erge last van mijn rug! Wordt er s'nachts ook wakker van, erg vervelend. Het is idd net zo'n pijn als dat ik ongi moet worden.
Ik heb het ook, heb me laten vertellen dat het erbij hoort, en dat het niets is om je zorgen om te maken.
Ik had toen ik ongeveer 4/5 weken was ontzettend last van me rug. Ik had een wasje in de droger gegaan en opeens kon ik bijna niet meer lopen van de pijn. Het zat heel erg laag in de rug en het was gewoon heel naar. Leek net of er iets niet goed zat. Maar na een paar dagen was het weer over en zit het nog steeds goed met me zwangerschap dus waarschijnlijk hoorde het erbij.
Vandaag op mijn werk ook weer even zo'n pijn aanval zeg maar, maar als het erbij hoort dan neem ik het gewoon voor lief. Vond het alleen ff schrikken, dus blij dat ik niet de enige ben
ik heb ook veel last van lage rugpijn. Als ik net in bed lig heb ik nergens last van maar halverwege de nacht/tegen de ochtend, dan begint de ellende. Pff dan weet ik van gekkigheid niet hoe ik moet gaan liggen.
ik heb ook z'n last van mijn onderrug(bekken) het is echt vervelend maar ja het hoort er allemaal bij zeggen ze maar ja het is voor een goed doel toch dames