Hoi hoi, Vandaag 37,1 weken zwanger en zoals veel ben ik het echt al beu! Al vanaf het begin geen leuke zwangerschap gehad en vanaf week 20 gedeeltelijk in de ziektewet en vanaf week 30 volledig thuis. Ik kan dus vrijwel niets.. (Bekkenproblemen). Verder heb ik dat ik me echt beroerd voel, misselijk (overgeven), hoofdpijn, moe moe en nog eens moe maar niet kunnen slapen zowel overdag als 's nachts niet. Maar goed dat ter zijde, ik merk dat ik het erg lastig vind om niet met de bevalling bezig te zijn. Ik wil zo graag dat de baby komt dat ik er continu mee bezig ben.. erg vervelend, want ik snap echt wel dat de baby pas komt als hij/zij er klaar voor is. Wat deden jullie of wat doen jullie om jullie gedachten te verzetten?
Heb precies het zelfde zot de hele zwangerschap al thuis eerst vanwege overgeven daarna vanwege bekken Plus heb auto ongeluk gehad en whiplash dus veel doen lukt niet Maar dat terzijde ben nu 30 weken en zit te wachten wachten en wachten. Probeer maar wat kleine dingen te doen in en om huis daarna lekker even relaxen. Het helpt wel maar wil Niks liever dan de kleine Kan je niet echt tips even verveel me ook rot van niks doen helaas Heel veel sterkte met de laatste loodjes
Erg he... Als ik nou nog het 1 en ander zou kunnen. Heb daarnet zo'n gipspakket besteld. Ga ik volgende week maar eens mee aan de slag, btj schilderen en knutselen haha ben ik toch weer bezig Jij ook nog veel sterkte!
Hier hetzelfde Vanaf 20 weken thuis vanwege harde buiken. Bij 33 weken vroegtijdige weeen met ziekenhuisopname. Daarna nog rustiger aan doen. Ik ben natuurlijk heel blij en dankbaar dat de baby zolang is blijven zitten. Enerzijds hoop ik dat ze nog tot 40 weken blijft zitten, anderzijds kan ik niet wachten tot ze er is Ik slaap ook erg slecht, kan bijna niet lopen en heb maagzuuraanvallen. Kan me ook niet concentreren bij boek lezen of zo. Gelukkig heb ik mijn dochter, dat zorgt wel voor afleiding. Maar heb het wel gehad.
ik denk er nu ook heel de tijd aan ,haha het is inderdaad moeilijk.. Maar sinds ik een Anita band heb ,gaat het lopen me beter af. Ik heb ook wel veel hoofdpijn misselijk,maagzuur etc ademnood... maar ja nog eventjes;0 ik doe zoveel mogelijk met mijn zoontje en maak dingen af die ik nog af wil hebben ,probeer veel weg te gaan nog etc...dat helpt wel en lekker vroeg naar bed of tv kijkne( wat ik normaal nooit doe)
Het zijn echt de laatste loodjes he.. bah! Ik ga mijn moeder straks ook maar eens stalken om te leren breien haha @ pelikaantje, oei ja dat is minder.. gelukkig is ze nog zo lang blijven zitten! Ben je bij je dochter overtijd gegaan of eerder bevallen? @ Kelly, het lijkt me in zo'n situatie idd erg fijn als je al een kindje hebt. Dat zorgt dat toch nog voor de enige afleiding haha. Ik heb zelf ook zo'n band, alleen mocht deze niet meer gebruiken, omdat je spieren dan weinig tot niets meer doen.
@Jipje: bij mijn dochter ben ik overtijd gegaan (40+4). Dat was trouwens een totaal andere zwangerschap, waarbij ik helemaal niet bezig was met de bevalling. Verloskundige denkt nu ook wel dat ik toch de 40 weken ga halen.
Spannend! Hoop toch voor je dat je wat eerder bevalt. Op zich wel heel positief dat de vk zegt dat ze denkt dat je de 40 weken gaat halen gezien je zwangerschap.