Hey meiden! Ik had gister in ene een paar uur lang hele felle steken rond mijn schaambot. Ook een soort drukkend gevoel daar. Kan het zijn dat de baby met 31 weken al af en toe een beetje aan het indalen is? Lijkt me een beetje vroeg dat het nu echt al ingedaald is, maar het kan geloof ik ook dat het af en toe gewoon al vaker probeert om in te dalen of zoiets? Dus alleen eventjes ingedaalt ligt en er ook weer uit gaat zegmaar... Dames die hier meer over weten? Thanks! Vlindertje
Hallo! Ja hoor. je beebje kan al aan het indalen zijn! Onze dochter begon ook zo rond die termijn met indalen. Ik weet ook nog wel dat ik ook veel steken in m'n buik had en een drukkend gevoel. Ook had ik zo af en toe een soort ongi-pijn. Het hoort er allemaal bij! Liefs Elly.
OK, bedankt voor de antwoorden! Het heeft niks te maken met wanneer je gaat bevallen toch? De baby kan dus rustig 10 weken ingedaald zitten? Krijgt het zo´n mooi egyptisch punthoofdje
Het indalen en wanneer de baby daarmee zegt niks over wanneer je gaat bevallen. Bij mij begon het indalen ook toen ik zo ongeveer 31 weken zwanger was en ben pas bevallen met 41 weken...van een beeb met een mooi rond koppie... Liefs Elly