Hier nu drie keer thuis bevallen en alle keren ook in mijn eigen bed. De vk en kraam ruimen alles inderdaad telkens op en vuile zeiltjes worden steeds vervangen door schone, die ze vlot plaatsen zonder dat je dat zelf door hebt. Bij de eerste twee werd ik na de bevalling door de kraam onder de douche geholpen en eens ik er weer onder vandaan kwam werd ik een schoon en fris bed in geholpen waar geen spoor meer te vinden was van een bevalling. Bij de derde lukte het me helaas niet om te douchen vanwege best wat bloedverlies dus hebben ze me op bed gewassen, waarna ze hem alsnog verschoont hebben; ik moest alleen even van de ene kant naar de andere kant van het bed schuiven, maar dat lukte me prima (wel met wat hulp van vriendlief).
Ik ben 2x thuis bevallen en we hadden genoeg aan het kraampakket. We hadden een wit dekbed en die is wit gebleven haha. Ze ruimen alles heel snel en netjes op. Het is zo fijn om na de bevalling onder je eigen douche te stappen en dan terug in je bed. Heel bijzonder om thuis te kunnen en mogen bevallen