hoi hoi kan het zijn dat je met ongeveer 9 weken al zwangerschapsbroeken aan moet schaffen. ben nog maar 1 kilo bij gekomen maar de broeken worden nu toch echt te krap. en anders lijk ik zo dik omdat het in mijn buik prikt en er een ril over heen komt. wie had dit nog meer liefs mij
Ja hoor! Ik had ze ook met 8 weken al aan. Je darmen kunnen zo ontzettend opzetten de eerste paar weken, dat het gewoon niet meer past.
Ik liep met 6 weken al met mn broeken op de 'vreethaak' hahaha, kreeg ze niet meer dicht! Met 9 weken maar zwangerschapskleding gaan kopen want het ging echt niet meer...Dus ja, kan heel goed!
Hoi, Ik heb het ook hoor. Gelukkig heb ik nog wat weide broeken liggen, maar sommige broeken zitten nu gewoon niet meer lekker. Het zijn idd mijn darmen die erg opspelen steeds. Groetjes Lotte
Ik ging met 9 weken op vakantie. Had nét nieuwe driekwartsbroeken gekocht. Je raad het, die pasten dus niet. Ik weer met mijn oude broeken op vakantie en iedereen zich maar afvragen waar ik ze dan voor gekocht had...
Ik loop nu nog altijd in me eige broeken Ben wel 6 kilo aan gekomen in me hele zwangerschap. Maar ik pas er nog gewoon in Heb 38 en 40 en 40 moet ik dan wel een riem op aan doen en 38 is alleen beetje strak met zitten en bukken Maar id bij iedervoor zich
Loop ook al sinds week 8 a 9 in zwangerschaps broeken. Ik kon nog n aantal van mn gewone aan...maar die waren op den duur echt voort vervelend net boven mn schaambeen als ik ging zitten. Dus die liggen nu ook in de kast te wachten tot na de bevalling. En het mooie van heel het verhaal....ik ben 4 kilo afgevallen ipv aangekomen....maar dat is DUIDELIJK niet van mn buik af. Ik lijk wel 5 maanden ipv 3.
Ik ben de laatste 2 maanden erg rond geworden Maar toen ik 5 maanden was viel er nog nix te zien bij mij Maar pas gelukkig wel nog in me broeken Alleen bepaalde truitjes passe me niet meer die komen dan als navel truitje dus die heb ik wel nieuw moeten kopen
Dat heb ik zelfs al, mijn billen zijn duidelijk dunner, en mensen zeggen je kunt het goed in je gezicht zien dat je bent afgevallen, maar bij mijn buik niet hoor mijn broeken lubberen op mijn billen maar aan de voorkant zitten ze veel te strak, ik heb nu nog drie broeken en 1 rok die lekker zitten, dus ik ga ook maar eens rond shoppen binnenkort.
moet wel eerlijk toegeven dat ik altijd vrij strakke broeken aan heb maar jij past over een paar weekjes weer in je eigen broeken.. (grappig trouwens dat jou nickname mijn naam is )
Is ook Mijn naam en ja id over paar weekjes kan ik gewoon weer alles aan wat ik in me kast heb liggen