Verflucht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kimmy33, 9 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy33

Kimmy33 Actief lid

18 sep 2017
    152
    16
    18
    Vrouw
    Ik huur een woning van de woningbouw
    Nu hebben ze vandaag buiten alle kozijnen geschilderd.
    Maar de verflucht trek ontzettend naar binnen.
    Heb straks alles al open gezet.
    Maar de lucht blijf binnen hangen.
    Nu is mijn vraag zou het schadelijk kunnen zijn voor me zoontje van 3.5 maand

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.966
    15.008
    113
    Volwassenen kunnen er hoofdpijn van krijgen. Baby's van die leeftijd geen idee eerlijk gezegd. Hier hebben we ook geschilderd maar toen was zij nog niet in deze woning. Nu is ze veel ouder. Ik zou goed blijven ventileren, bij jou op de kamer zetten of de kant waar evt niet geschilderd is en jij daarbij. Tis geen fijn luchtje maar mega schadelijk lijkt t me ook niet. Die jongens zitten er welliswaar als volwassenen in, maar krijgen veel meer verflucht binnen in hun loopbaan en dragen geen maskers.

Alleen met tapijtlijm (zaten de nodige chemische oplossingen in waar mijn vader voor waarschuwde (werkte voorheen in petrochemie)) en een rioleringsbuis waar een gat in geslagen was en gerepareerd was heb ik die van ons weggehouden. Loodgieter waarschuwde daar ook voor dat t onverstandig was om haar in huis te houden als zij die vloer open gingen breken om t gat te gaan repareren, maar dat is een iets ander kaliber luchtverontreiniging (schimmels/bacteriën). Van beide was t hele huis meerdere dagen vergeven vooral de rioollucht nadat ze t water hadden afgepompt...overal hing die lucht in ook in kleding in dichte kasten.

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik denk dat zolang je goed ventileert het wel mee valt. Hier hebben ze ook alles geschilderd toen ik zwanger was van de oudste, maar volgens mij was alles met een dag wel weer weggetrokken.

Deel Deze Pagina