thuis geen beweging baby en in ziekenhuis wel iets

Discussie in 'De bevalling' gestart door zwendel, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hoe is het nu met je? Weer een goed hartfilmpje en een goede echo gehad vandaag?

Is er al meer duidelijk?

2. zwendel

zwendel Niet meer actief

hartfilmpjes en echo's waren wel weer goed en in het ziekenhuis wel een krachtige beweging gevoelt. nu is er besloten dat ik morgen nog een keer een controle krijg en mij zondag om 20.00 uur moet melden om te worden ingeleid met een ballon. Vandaag had ik 2 cm ontsluiting en als dit zondag meer is zodat ze de vliezen kunnen breken moet ik maandag ochtend terug komen ipv zondag een ballon. Nu is het sinds ze gevoeld heeft wel onwijs gaan rommelen dus wie weet komt het toch nog spontaan. zo niet dan vraag ik morgen zoiezo of ze nog een keer willen voelen..

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ohh spannend!

Volgende week heb je dus i.i.g. je kindje vast! Nog even volhouden!

4. zwendel

zwendel Niet meer actief

yep maandag gaat het zoiezo gebeuren....

5. ecl

ecl Niet meer actief

Zwendel hoe is het meis, al aa het bevallen??? hahaha net alsof je dan kan reageren.

Wil je in iedergeval succes, een voorspoedige bevalling en een gezonde baby wensen!

6. zwendel

zwendel Niet meer actief

Zo om 7.00 uur gaat het beginnen met een hartfilmpje en tussen 7.30 en 8.00 uur gaan ze vliezen breken en infuus. Ben benieuwd hoe snel het gaat. Gisteren had ik nog steeds 2 cm ontsluiting.

7. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Succes, sterkte en zet hem op! Daarna: genieten!

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Succes meid en hopelijk een snelle makkelijke bevalling.
    Als je net zo snel bent als ik heb je nu je kleine in je armen :D laat je hier weten hoe het is gegaan?

Deel Deze Pagina