Hoe is het nu met je? Weer een goed hartfilmpje en een goede echo gehad vandaag? Is er al meer duidelijk?
hartfilmpjes en echo's waren wel weer goed en in het ziekenhuis wel een krachtige beweging gevoelt. nu is er besloten dat ik morgen nog een keer een controle krijg en mij zondag om 20.00 uur moet melden om te worden ingeleid met een ballon. Vandaag had ik 2 cm ontsluiting en als dit zondag meer is zodat ze de vliezen kunnen breken moet ik maandag ochtend terug komen ipv zondag een ballon. Nu is het sinds ze gevoeld heeft wel onwijs gaan rommelen dus wie weet komt het toch nog spontaan. zo niet dan vraag ik morgen zoiezo of ze nog een keer willen voelen..
Zwendel hoe is het meis, al aa het bevallen??? hahaha net alsof je dan kan reageren. Wil je in iedergeval succes, een voorspoedige bevalling en een gezonde baby wensen!
Zo om 7.00 uur gaat het beginnen met een hartfilmpje en tussen 7.30 en 8.00 uur gaan ze vliezen breken en infuus. Ben benieuwd hoe snel het gaat. Gisteren had ik nog steeds 2 cm ontsluiting.
Succes meid en hopelijk een snelle makkelijke bevalling. Als je net zo snel bent als ik heb je nu je kleine in je armen laat je hier weten hoe het is gegaan?