Ik ben nog steeds op zoek naar een fijn thuis voor Bullet. Heeft iemand wellicht een idee of kinderboerderijen ook konijnen opvangen?
Kinderboerderij zou ik echt niet doen. Ze zijn er vaak niet zo goed voor en soms mogen kinderen ze ook knuffelen. Ik zie er dan dingen gebeuren die ik liever niet zie! Arme konijnen.
Nee zou ik niet doen. Aangezien Bullet niet op een schopstoel zit zou je Wilma van Bunnybin eens kunnen mailen. Ze is gestopt met de opvang, maar kent wel heel veel konijnengekken en misschien dat iemand een oudere franse hangoorheer zoekt voor zijn/haar franse hangoordame op leeftijd (3 jr is al best oud aangezien ze de 5 zelden halen (onze is 4j10mnd geworden).
Yolanthe dank je voor je tip! Hij zit zeker niet op de schopstoel, als ik echt niets voor hem kan vinden dan blijft ie ook gewoon lekker hier. Ik zou het alleen fijner en leuker voor hem vinden als hij een thuis heeft met iemand die er wat meer tijd aan kan besteden Of nog leuker, met een ander konijn. Denk dat hij daar toch het gelukkigst van wordt.
je woont dichtbij maar me vriend wil niet nog een konijnn erbij,athans voorlopig niet maar ik weet kinderboederij in uden die vangt konijnen op en zien er daar echt goed uit
Ik woon net over de grens in Belgie (nabij Weert) en heb een dwergkonijn, Nijntje, die loopt heel de dag door het huis rond en soms als we hem vergeten in zijn hok te doen voor het slapen gaan, slaapt hij op de bank. Ook hij (of zij) is zindelijk en is nu 8 maanden oud. Is hij knuffelig, gewend aan binnen zitten, niet schuw, gewend met kindjes? Is het hok een binnen of buitenhok? Ik heb dus eventueel wel interesse.