Ik had ook een angelsound. Ik heb hem pas met 18 weken gekocht en paar dagen later voelde ik onze dochter voor het eerst. Toen minder gebruikt. Tot ik op het eind minder leven ging voelen en dochter soms momenten van een lage hartslag had. Toen vaker geluisterd en een keer de VK moeten bellen omdat het niet goed ging. VK was op dat moment blij dat ik hem had en heeft me gelijk naar het ziekenhuis gestuurd.
De Angelsound is wat mij betreft mijn beste aankoop ooit geweest! Bij mijn eerste zwangerschap (ongepland, we waren heel jong) was ik nog behoorlijk naïef. Nu ik ouder (en wijzer ) ben, weet ik dat het niet zo vanzelfsprekend is. Ik maak me dan ook veel meer zorgen dan tijdens mijn eerste zwangerschap. Mede daarom de Angelsound aangeschaft en: met 8,3 weken voor het eerst gehoord! Het duurde wel een half uur hoor. In het begin hoorde ik vooral mijn eigen hartslag (serieus, echt overal!), dus was het lastig te vinden. Nu luister ik elke dag een minuutje of wat en vind hem steeds bijna meteen. Wel alleen als ik een volle blaas heb overigens, dus houd daar ook rekening mee. Ik heb het al opgenomen op de computer en naar onze ouders gemaild. Die vonden het ook geweldig!
Hier ook een tevreden gebruiker van de angelsound. Bij de eerste kocht ik de angelsound pas met een week of 15, en kon toen ook het hartje horen. Ik voelde de kleine vanaf een week of 18, maar pas toen ik de kleine dagelijks voelde (week of 25 ofzo) heb ik hem niet meer gebruikt. Nu kon ik vanaf een week of 10 het hartje horen, en heb ik regelmatig geluisterd totdat ik de kleine dagelijks voelde, en dat was al vanaf een week of 16/17).