@Isademi, dat ligt eraan hoor, ik kon zeker wel na de bevalling direct lekker douchen. maar je moet daar idd niet vanuit gaan.
zou wel thuis willen bevallen maar het zit er helaas niet in. Groot nadeel van op een schip wonen en welk ziekenhuis het wèl word weten we waarschijnlijk pas op de dag zelf hoop alleen wel dat het een nederlands ziekenhuis word!
Lekker thuis.. Mijn eigen bedje, eigen douche en spulletjes! Lijkt me heerlijk.. Geen gesjouw met de kleine na de bevalling, maar lekker gelijk met zn 3tjes thuis. Hoop dat alles goed gaat en de kleine thuis ter wereld komt.
hoi ik wilde in eerste instantie thuis bevallen, maar ivm dreigende vroeggeboorte ben ik in het ziekenhuis bevallen tijdens een ziekenhuisopname. ik ben blij dat ik daar mocht bevallen, alles bij de hand en een veilige plek voor je kindje om te bevallen, als hij of zij geholpen moet worden door een arts.
oeps fout gestemt heb thuis aangeklikt maar word ziekenhuis. dit omdat dat hier normaal is in duitsland. en ik het zelf de eerste keer ook als prettig heb ervaren. je kunt hier wel thuis hoor maar dat heoft van mij nu niet meer zo eerder wilde ik dit altijd heel graag maar na de bevalling van onze dochter was ik blij dat ik in het ziekenhuis was want ze hat klem gezeten en lag scheef en had ook nog eens navelstreng om dr nekkie dus ze moest nog 4 dagen op de ic liggen tussen alle te vroeg geboren babys ze was daar echt een reus met dr 3600 gr. dus voor mij gewoon weer daar voor me eigen gemoetsrust.
valt me wel op dat veel mensen die voor de eerste keer gaan bevallen nog graag thuis willen en de meeste die al eens bevallen zijn voor het ziekenhuis gaan .. wel apart!