Goedemorgen dames. Ik heb misschien een stom vraagje. Ik ben 5 januari ongesteld geworden en had toen nog een spiraaltje. Ik heb die op 11 januari laten verwijderen. Van het weekend is het condoom kapot gegaan. Ik heb geen regelmatige cyclus en heb het ook niet bij gehouden laatste tijd. Wanneer zou ik evntueel kunnen testen of ik zwanger zou kunnen zijn. Groetjes Pamela.
hoi Pamela, je weet nooit hoe de cyclus zich herstelt na verwijderen van het spiraaltje. Het kan zijn dat je meteen alweer een eisprong krijgt, maar dat kan ook heel lang duren. De kans dat je zwanger bent is aanwezig maar niet zo groot. Ik zou maar 5 jan aanhouden als eerste dag laatste menstruatie en je cyclus aanhouden die je had van voordat je een spiraaltje kreeg. Als je menstruatie lang wegblijft kun je een test doen. Mirjam
Hallo dames. Ik heb voor de zwangerschappen van mijn twee meiden altijd de pil gehad. Ik ben toen ook binnen 3 maanden zwanger geworden. Ook toen ik het spiraaltje had werd ik gewoon ongesteld maar altijd zo 1 in de 5 a 6 weken. Als ik nu al voordat ik ongesteld moet worden wil testen vanaf wanneer zou dat kunnen. Heb ergens gelezen dat je 2 weken na het ongelukje al zou kunnen testen? Groetjes Pamela.