thuis of ziekenhuis, poll

Discussie in 'De bevalling' gestart door wiella, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar ga jij bevallen?

1. thuis

2. poliklinisch in het ziekenhuis

3. medische indicatie, in het ziekenhuis

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik wilde in het ziekenhuis bevallen poliklinisch maar het ging zo snel dat het thuis werd. En dat was heerlijk dus nu wil ik bij een volgende weer thuis :)

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Manlief wilde bij de eerste heel graag naar het ziekenhuis, dus dat zouden we gaan doen.
    Maar bevalling ging zo snel dat ik het ziekenhuis niet gehaald heb. En vond het heerlijk thuis.

Deze gaat als alles goed gaat ook gewoon thuis geboren worden.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Thuis geprobeerd geƫindigd in het ziekenhuis.

Achteraf maargoed ook hij had het thuis niet overleefd.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    De eerste in het zh, maar heb het echt als vreselijk ervaren. De tweede daarom bewust thuis en dit vond ik heerlijk. Het was een hele snelle bevalling en ze kwam blauw en aangeslagen ter wereld, maar ik heb niets van dat spannende moment meegekregen doordat ze zo rustig bleef. Bij de derde weer de intentie om thuis te bevallen, dat ging zo razendsnel dat de vk er niet eens bij was. Wij lagen in bed met onze andere twee kids er bij toen de vk kwam: super speciaal!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bij de eerste bewust poliklinisch, met volledige ontsluiting nog naar ziekenhuis gereden.
    Bij tweede thuis, was het plan maar naar het ziekenhuis rijden was vanwege de snelheid van de bevalling ook echt niet mogelijk geweest.
    Nu graag weer thuis, ik hoop de omstandigheden me niet verplichten naar het ziekenhuis te gaan.

6. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    eerste bewust gekozen voor het ziekenhuis. Achteraf heel fijn want placenta kwam niet plus 3 liter bloed verloren.

tweede moest dan ook in het ziekenhuis evenals mochten er nog meer kinderen komen

Deel Deze Pagina