hallo meiden allemaal afgelopen zondag ben ik bevallen van mijn zoontje tycho,in totaal heb ik er maar 4 en een half uur over gedaan..zonder scheuren en inknippen. wat ik heb gebruikt vanaf week 30 is periumolie van welededa en ik geloofde er eerst niet echt in maar voor 8,95 kun je het nog eens uitproberen en het heeft bij mij in ieder geval zijn werk gedaan en nog bij meerdere mensen die ik ken. dus wie weet hebben jullie wat aan mijn tip! succes in ieder geval!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Geniet maar lekker van je kleine man! Fijn dat die olie bij jou goed heeft geholpen. Bedankt voor je tip!
Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboort van je zoon. Ik heb hem ook gekocht (bij de Etos), zal binnenkort eens gaan smeren. Nou las ik alleen dat je inwendig moet smeren. Of ik dat ga doen weet ik nog niet, ik kan er niet eens bij waarschijnlijk haha. Nou ja, we zien wel. Is het proberen waard.
dat heb ik ook niet echt gedaan hoor,ook meerendeel de buitenkant en de langs de binnenkant van mijn lippen gesmeerd.
Oh gelukkig haha, ik zag het mezelf ook al niet doen. Ik smeer maar een beetje, baadt het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen.
ik heb de olie ook al een tijdje staan maar nog niet gebruikt...in de gebruiksaanwijzing staat inderdaad ook dat je het inwendig moet gebruiken en dat staat mij een beetje tegen..mischien dat ik het dan ook alleen maar een beetje aan de buitenkant ga smeren..heb het toch al in huis.
Ik heb niets gebruikt en heb ook maar 1 kleine hechting gehad. Mijn verloskundige zei dat die olie niet werkt. Als je inscheurt, scheurt het weefsel van binnen uit en daar kun je niet smeren.
ik heb er ook nix tegen gebruikt en heb een knip gehad niet omdat ik te nauw was maar omdat de kleine met de tang is gehaald dus het had voor mij ook niet geholpen ik denkt ook niet dat het helpt wan tik heb wel elke avond trouw gesmeerd tegen straie en dat heb ik ook