een goeie tip tegen uitscheuren!

Discussie in 'De bevalling' gestart door chanisse, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    hallo meiden allemaal

afgelopen zondag ben ik bevallen van mijn zoontje tycho,in totaal heb ik er maar 4 en een half uur over gedaan..zonder scheuren en inknippen.
    wat ik heb gebruikt vanaf week 30 is periumolie van welededa en ik geloofde er eerst niet echt in maar voor 8,95 kun je het nog eens uitproberen en het heeft bij mij in ieder geval zijn werk gedaan en nog bij meerdere mensen die ik ken.
    dus wie weet hebben jullie wat aan mijn tip!

succes in ieder geval!

2. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Geniet maar lekker van je kleine man!

Fijn dat die olie bij jou goed heeft geholpen. Bedankt voor je tip!

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Dit wil ik voor dat geld zeker wel uitproberen!
    maar waar haal je het?

groetjes

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd en bedankt voor de tip!

5. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    het heet trouwens pereneumolie en je kunt het bij van die kruidenwinkels kopen zoals de tuinen.

6. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboort van je zoon.

Ik heb hem ook gekocht (bij de Etos), zal binnenkort eens gaan smeren. Nou las ik alleen dat je inwendig moet smeren. Of ik dat ga doen weet ik nog niet, ik kan er niet eens bij waarschijnlijk haha. Nou ja, we zien wel. Is het proberen waard.

7. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    dat heb ik ook niet echt gedaan hoor,ook meerendeel de buitenkant en de langs de binnenkant van mijn lippen gesmeerd.

8. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh gelukkig haha, ik zag het mezelf ook al niet doen. Ik smeer maar een beetje, baadt het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen. :D

9. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik heb de olie ook al een tijdje staan maar nog niet gebruikt...in de gebruiksaanwijzing staat inderdaad ook dat je het inwendig moet gebruiken en dat staat mij een beetje tegen..mischien dat ik het dan ook alleen maar een beetje aan de buitenkant ga smeren..heb het toch al in huis.

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Inwendig is neem ik aan in je vagina dus ? Krijg je daar geen irritatie/schimmel van ?

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb niets gebruikt en heb ook maar 1 kleine hechting gehad. Mijn verloskundige zei dat die olie niet werkt. Als je inscheurt, scheurt het weefsel van binnen uit en daar kun je niet smeren.

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb er ook nix tegen gebruikt en heb een knip gehad niet omdat ik te nauw was maar omdat de kleine met de tang is gehaald :( dus het had voor mij ook niet geholpen
    ik denkt ook niet dat het helpt wan tik heb wel elke avond trouw gesmeerd tegen straie en dat heb ik ook :(

Deel Deze Pagina