hoi dames zoals jullie zien heb ik nog wel een aantal weken te gaan haha , maar ik kijk nu al zo uit naar de bevalling ! ondanks dat men vorige bevalling een hel was ! lees : ontsluiting vorderde niet , bijna spoedkeizersnee , weeopwekkers , weeenstormen , vaccuum en knip . heb ik nu zo een zin in de bevalling ! het moment dat je je kindje het eerst ziet en voelt , het gezicht van manlief met ogen vol tranen van blijdschap . en ook heel raar misschien het moment dat je mag werken , (weeen en persen) wat een voldoening is dat om uiteindelijk dan je kleintje te zien en vast te houden !! nog meer mensen die totaal geen angst voelen en der echt naar uitkijken ?
Wat mooi dat je er zo naar uitkijkt! Voor mij zal het nog maximaal 5 weken duren (vandaag 37 weken), ik ben er nog niet helemaal aan toe denk ik. Maar waarschijnlijk is het voor mij ook beter als het me "overvalt". Het lijkt mij ook zo'n bijzonder moment dat je je kindje voor het eerst ziet! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan! En wat de pijn etc betreft, denk ik steeds: wat is nou een dag pijn in een mensenleven? En: er zijn me al zovelen voorgegaan, ik kan dat ook!
Ik keek er ook echt naar uit. Totaal niet bang. Nou heb ik ook niet zo'n hele traumatische eerste bevalling gehad, maar toch... (wel een weeënstorm in buik en rug tegelijk, en heeeeel erg misselijk geweest, wat ik heel naar vond). En...het was terecht dat ik er zo naar uitgekeken heb! Ik heb echt een superbevalling gehad! Geen echte pijn (tenminste, heel goed te dragen), binnen 2,5 uur vanaf de eerste wee was mijn dochter er. Geen weeënstorm deze keer, niet misselijk geweest, lekker thuis, heel ontspannen. Zo zou ik er elke dag wel 1 doen, haha! Geniet nog even van je zwangerschap, en veel plezier met bevallen straks, haha!
Heel herkenbaar..! Hier ingeleid, weeënstorm, vacuúm en knip. Ik vond het ook hels, maar ik kijk ook erg uit naar het bijzondere ervan. Niet de pijn... maar ook dat komt vast uiteindelijk weer goed!
ik keek er ook naar uit maar volgens mij was alle pijn alweer vervaagd haha want toen ik in een weeenstorm kwam enz dacht ik ook van pffff zo,n pijn deed het dus haha
Ik kijk er ook al weer naar uit Vind het heerlijk ! Die spanning als het net begonnen is.. Zou het ? Zou het niet ? En tuurlijk doet het zeer, maar het is het waard !
Kijk er ook enorm naar uit. Ben 35 weken, dus nog maximaal 7. Ik vind het heel spannend, het is de eerste, maar niet om de pijn. Ik hoop gewoon dat alles goed en natuurlijk gaat en dat er geen ingrepen aan te pas hoeven komen. Zal waarschijnlijk in bad bevallen en daar kijk ik ook naar uit,het lijkt me zooo fijn en en relaxed...
ik kijk er ook echt naar uit... maar vind t nu wel wat langzaam gaan. van mij mogen de weken voorbij vliegen en de bevalling beginnen!
Ik keek niet uit naar de bevalling, wel naar het moment dat de baby er eindelijk zou zijn....op wie lijkt ze, hoe ziet ze eruit, hoe zal het zijn om mama te zijn?? Ik heb ook een bevalling van hel gehad. Een weeënstorm vrijwel meteen na het spontaan breken van de vliezen. Rugweeën en een ontsluiting die niet vorderde en dus in het zkh aan de weeënopwekkers moest. Vervolgens het nog steeds niet opschoot en uiteindelijk (ivm weeënstorm en pijn) na ruim 15,5 uur een ruggenprik kreeg. Daarna koorts kreeg en uiteindelijk na 24 uur nog steeds maar 9 cm had. Om vervolgens na 25 uur te mogen gaan persen en na ruim 2 uur dit niets (iig geen baby) opleverde en dus uiteindelijk met een flinke knip en vacuümpomp mijn meisje ter wereld kwam. Hierdoor zal ik niet snel voor een tweede kindje gaan helaas . Ik wil dit echt niet nog eens meemaken. De zwangerschap was ook al geen fijne periode . Nu ben ik de bevalling en de pijn nog steeds niet vergeten hoor...maar ik houd wel heel veel van mijn meisje en ben zoooo verliefd op d´r. Ik hoop dat jou deze keer een mooie, fijne, snelle en pijnloze bevalling te wachten staat en het ´ernaar uitkijken´ beloond wordt.
Ik kijk er ook naar uit! Ik ben namelijk ontzettend benieuwd hoe het is. Plus dat we daarna ons meisje in de armen kunnen houden natuurlijk. Maar ik ben echt benieuwd hoe het voelt en is. En ja, ik weet dat het pijn doet.
ik kijk er ook al naar uit, ook al moet ik nog wel lang! hahaha.. en tja het zal wel pijn doen, maar daar denk ik nu niet teveel over na, ik laat het gewoon over mij heen komen, dat is het beste denk ik.
Mijn eerste bevalling was vergelijkbaar met die van jou en daarom was het laatste stukje van bevalling nm 2 zo anders! Nu mocht ik persen en dan echt zelf persen.....mijn meisje echt zelf op de wereld gezet en niet eruit getrokken Dus ik vondt die tweede bevalling zo anders.....ik hoop voor jou dat je het nu ook mooier mag meemaken hoor.... Ennuh angst head ik ook niet maar tijdens de bevalling dacht ik wel...."het moet nog erger worden dan dit" hahahaha je weet gewoon dat 4cm ontsluiting nog lang niet het einde is als ze je dit vertellen.
Ik kijk er ook naar uit, zeker omdat het letterlijk een "verlossing" is voor mij ivm complicaties. Dus je lichaam weer terug hebben en je kindje in je armen, ik kan niet wachten
Ik kijk er ook ontzettend naar uit! Het voelt alsof je langzaam week na week steeds langzamer gaat en uiteindelijk tot stilstand komt, tot die bevalling dan eindelijk begint! Dan is er wat om te doen, kun je "bezig" en heb je daarna zo'n prachtig nieuw beginnetje in je armen. Kun je tenminste weer vooruit! Ik kan niet wachten, dat hoor je wel
De angst kan nog komen...Ik zag er ook totaal niet tegen op...Tot ik 39 weken zwanger was en het opeens wel heel dichtbij kwam. Toen pas werd ik angstig!
Ik kijk ook al uit naar de bevalling. Elke dag kan en mag het nu ook komen dus extra spannend. Al denk ik dat deze net als bij me eerste nog wel wat weken blijft zitten.
Ik keek er 4 keer naar uit met de gedachte dat ik verlost zou zijn van alle zwangerschapskwaaltjes ! Bij de 1e ging ik volledig naief de bevalling in en dacht ik, dat doe ik wel even.... Viel dus heeel erg tegen. Hierdoor zag ik best wel tegen de bevalling van de 2e op, maar die verliep gelukkig veel makkelijker. Nr 3 was een eitje (bevallen in 35 min.) En nr 4 was volledig pijnloos doordat ik al een ruggeprik kreeg voordat de bevalling begonnen was (ivm ernstige BI) Het moment dat je kindje geboren word en op je buik wordt gelegd is zo mooi!! Daar kan echt een hele hoop pijn en ellende tegenop!