Misschien een stomme vraag maar houden jullie thuis 1,5 Meter? Dus met de gezinsleden? Ik hou zoveel mogelijk afstand. Tuurlijk als een van de kinderen bijvoorbeeld getroost moet worden stap ik wel dichterbij. Maar verder houden we afstand.
Zeker niet! Ben blij dat ik er thuis even niet aan hoef te denken en we ons allemaal natuurlijk kunnen gedragen. En behalve dat we dat thuis echt niet nodig vinden en ook niet zouden willen, zou dat praktisch ook niet haalbaar zijn.
Nee.... Ik heb geen afstand met mijn man en kinderen! Als mn man of ik ons niet lekker voelen proberen we zoenen ed even niet te doen, maar das eigenlijk niet anders als normaal! ;p Ik ben van mening dat we elkaar toch wel besmetten mocht het hier komen...
Nee absoluut niet. Vraag me af of kinderen zich niet gigantisch afgewezen gaan voelen als ouders zo veel mogelijk afstand proberen te houden. En volgens mij is dat ook niet 1 van de regels voor gezinsleden.
Ik ben ernstig ziek en ik kan als alleenstaande moeder niet in het ziekenhuis belanden. Gelukkig valt er met mijn kinderen te praten en begrijpen ze dat gelukkig wel.
Ik neem aan dat je kinderen dan ook wat ouder zijn? Hoe doen jullie dat dan met de douche, wc, deurklinken en naar schijnt blijven virusdeeltjes ook in de lucht leven. Dus vergeet niet het huis veel te luchten.
^ Dat. Ik zou eerder met z’n allen in quarantaine gaan dan, lijkt me ook effectiever? Tenzij ze 16+ zijn oid en echt goed voor zichzelf kunnen zorgen dan misschien. Mijn jongste dochter was in het begin heel erg bang dat we elkaar niet meer mochten knuffelen ed. Dat heb ik snel de wereld uit geholpen. Zij zou er echt heel ongelukkig van worden als dat niet meer mocht (en ik ook trouwens ). Zeker omdat ze juist in periodes als dit vaak nachtmerries heeft en dan gewoon dichtbij je wil zijn. Hier dus gewoon knuffelen en dicht bij elkaar zijn ed.