ja dat kan wel alleen het is zo dat je straks verheugd en dan straks is het niet zo daarom ben je er voorzichtig mee en zowiezo als het streepje wat lichter is snap je groetjes
Als je het forum goed doorspit (o.a. bij verloskunde) en het blijkt dat het heel normaal is als het streepje lichter wordt. Ik zou het even opzoeken als ik jou was. 2 weken over tijd is trouwens wel erg veel hoor. Succes Groetjes
nee nog niet helaas ik ga morgen bellen ik heb heel de dag tot 9 gewerkt dus kon niet gaan maar ik ga morgen bellen.... want word er gek van kan haast niet slapen joh hetis zo frustrerend want je houd je automatisch ermee bezig heel de dag me collegas vinden me er zwanger uitzien en collega omhelsde me al gelijk en die zei ja moederschap vindt ik echt bij jou passen! ik denk tja rustig aan heb nog niks hahaah wel leuk om te horen natuurlijk maar je durft haast niet te hopen lief dat je ernaar vraagt dienares
hahaha, ik had ook heel lang in onzekerheid afgewacht na een miskraam. de hoop op dat ik stiekem een tweeling had en dat er maar 1 verloren is gegaan. Maar helaas had er maar 1.
He Sjan, maak je nou niet zo sappel: een lichte streep is een streep hoor! Je bent gewoon hardstikke zwanger! Bij mij was ie met 19 dagen overtijd ook heeeeeeeeel licht, maar echt wel zwanger hoor! Is echt grote onzin dat iedereen maar een dikke streep zou krijgen en dat ie altijd maar dikker moet worden... Laat je niet gek maken door die stomme testen en wat er allemaal over geroepen wordt... hier een ervaringsdeskundige, dus ga lekker die eerste afspraak bij een verloskundige plannen, :-D Als je niet zwanger bent, krijg je namelijk uberhaupt geen streep! Het komt wel voor dat je negatief test, terwijl je toch zwanger bent, maar omgekeerd niet hoor,
@Rozemarijke: Klopt een streep is een streep. Maar uit eigen ervaring weet ik dat ie dikker word en dan weer lichter word. Maar dat is met rond 10 weken dat ie weer lichter word. Zoiezo denk ik dat het verstandig is om op hcg te laten prikken, om de waarde te bepalen.
Ik raad aan de digitale zwangerschapstest van Clearblue te kopen! Dan is er geen twijfel mogelijk . Heb ik ook gedaan en bij mij stond er gelijk 'zwanger'
Nou, die deed bij mij dus helemaal niks, terwijl de goedkoopste test die ik via internet kon krijgen, als eerste positief testte. Erg licht, maar OK. Heb daarna nog 1 test gedaan, die werd wel een heel ietsje donkerder, in de zin van: sneller te zien, maar verder... Dussehm, niks niet opnieuw testen als je een lichte streep hebt. Lichte streep is ook zwanger hoor... maak die meid nou niet gek met weer opnieuw moeten testen: dat slaat echt helemaal nergens op... Enige wat nog zinnig zou zijn is idd een bloedtest bij de huisarts, maar dat moeten ze maar net willen doen, (bij mij wilden ze dat niet, want ik zou niet zwanger zijn. Surprise, surprise! Toch wel!
Ja dat klopt en jij bent......(oe ben ik nu betrapt?) @ Topic opener Inderdaad, LAAT JE NIET GEK MAKEN! Wat nou opnieuw testen? Je hebt volgens mij al vaak genoeg getest. Ik heb ook meerdere keren getest (voor nod) maar was van de een op de andere dag ook geen dikke vette streep. Bovendien is het dus heel normaal om een lichter streepje te krijgen. Lees maar op vk forum. En er was geen grens genoemd vanaf wanneer (dus 10 weken bijv.) Je bent toch al 2 weken over tijd? Wat wil je nog meer meid? Wil je toch extra bevestiging, doe dan maar een bloedtest. Je kan ook gewoon de vk bellen en die zal je vast wel het een ander kunnen vertellen (lees: geruststellen) Succes!
helaas dames ik ben niet zwanger ik zat vandaag onder het bloed letterlijk en kwamen alleen maar stukjes uit sorry voor de vieze details
Oh dat is heel erg! Veel sterkte en hopelijk ben je gauw zwanger. OemHudaifa ik stuur je een pb inshaAllaah.
Ik wil niemand bang maken of vervelend zijn. Ik had ook lichte testen in juni. Werd er helemaal gek van. We wilden toen zo graag een kindje. Uiteindelijk was ik het zat en heb ik cb gekocht. Deze gaf drie keer zwanger aan. Ook al zijn testen heel licht, en heb je bij wijze van een MK gehad, dan haalt de CB wel het laatste HCG eruit, en zelfs dan zal deze test een positief reslutaat geven. Alleen was het bij mij al vroeg mis, en daarom de vage testen ook. Wil je niet bang maken ofzow, je bent wel zwanger. Anders zegt ie dat niet. Alleen bij mij was het al mis gegaan, maar testen bleven nog positief.
@Sjan: jammer, meid... Volgende keer hopelijk beter, alhoewel ik, op basis van je test en op basis van hoe je nu ongesteld bent geworden, echt denk dat je wel een bevrucht eitje hebt gehad, maar dat dat niet ingedaald is... Het kan dus wel: zwanger worden, Hopelijk lukt het deze ronde wel! (Was bij mij wel: ronde voor deze aan was ik een week overtijd en ook veel heftiger ongesteld dan anders... en omdat je nu nog HCG in je lijf hebt, is de kans om zwanger te worden groter dan anders. Succes dus!)
hai rozemarijke dankje wel ja we houden de moed niet op he anders trekken we het niet nog even en kan ik weer aan de slag gaan ben jij al zwanger of nog bezig want ik heb niks vernomen? zo niet hoop ik dat voor je. laat me weten liefs sjanneke