Opzien tegen provocatie

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Josie88, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Eva zit sinds 28/11 aan de Pepti en wat doet ze het goed! Vrolijk, brabbelen, tevreden, heerlijk gewoon. Voorheen was het uren krijsen...

23 en 30/12 moeten we naar het ziekenhuis voor een dubbelblinde provocatietest. En werkelijk, ik krijg al buikpijn als ik eraan denk... :( Ik ben zó bang dat we weer met een krijsend meisje komen te zitten. Vervelend voor haar natuurlijk, wil het haar liever niet aandoen, maar ik zie al helemaal de kerstdagen of oud en nieuw in duigen vallen...

Weet niet zo goed wat ik met dit bericht wil, even van me afschrijven is al fijn. ;)

Hoelang hebben jullie kleintjes last gehad na de test? Misschien gebeurt er ook wel niets en heeft ze geen KMA, maar ik vrees het ergste...

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik begrijp je angst. Hier hetzelfde gehad. Zoonlief zat op de Nutramigen AA waar het supergoed op gaat en dan moet je gaan provoceren. Maaaar van de andere kant dan weet je wel of er sprake is van KMA. Vond t ook fijn dat het in het zh was ivm mogelijke reacties etc. Zoontje heeft 3 dagen last gehad bij de eerste keer en daar zat het melkeiwit bij. Hier ging de provocatie in delen. Eerst 1 ml, toen 5 ml en zo verder. We zijn wel niet verder gekomen als, dacht ik, 40 ml omdat er toen al uitslag begon te komen. Tweede keer nergens last van gehad, maar daar zat dus ook niks aan toegevoegd.

Sterkte!

Ps. Kun je de dagen niet uitstellen??? Mede met het oog op feestdagen? Dat je bijv de 27ste en 2 januari mag komen? Zou wel ff vragen of dat soms kan...

3. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hier ook die provocatie gehad en mijn meisje is zeker een dag of 3 van slag geweest. De uitslag in haar gezicht trok pas na een week weg.
    Ik moest het ook voor de zorgverzekeraar. Ook is het wel prettig te weten dat ze daadwerkelijk iets heeft.
    Succes!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik begrijp je helemaal, ik moet gaan provoceren, maar heb er weinig zin in.

Ik zou als ik jou was zou ik vragen om andere dagen. Het hoeft toch helemaal niet dan? Er is geen medische noodzakelijkheid om vlug te weten dat het om kma gaat. Het moet minimaal 4 weken melkvrij maar mag ook langer. Als het moet van de zorgverzekeraar zou ik gewoon zelf de voeding na de 4 weken betalen en wachten tot na de feestdagen, het is zo al vervelend genoeg.

Succes ermee

5. Marianne78

Marianne78 Actief lid

10 feb 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Ik begrijp je angst wel, mijn dochter heeft ook de dubbelblinde provocatietest gehad. Als ik jou was, zou ik ook om andere dagen vragen. Het is natuurlijk vervelend als ze last krijgt rond de feestdagen en je hebt sowieso kans dat ze een paar dagen uit haar doen is. Het is toch een andere omgeving met veel indrukken.

Voor je zorgverzekering zou het niet veel uit moeten maken, een paar dagen en desnoods een paar weken. Ik geloof dat het vooral van belang is dat je kunt aantonen dat de test wel gepland staat.

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Heb naar andere dagen geïnformeerd, maar helaas was dat niet mogelijk. Laten we het beste er maar van hopen!

Deel Deze Pagina