Je kunt ook gewoon zeggen dat alle klachten terug zijn gekomen nadat je omneo hebt gegeven. En als je opnieuw moet provoceren gewoon zeggen dat je dat gedaan hebt (terwijl je dat niet gedaan hebt) en opnieuw klachten. Dan MOET hij echt die machtiging uitschrijven. Ik begrijp als geen ander dat je je kindje nu rust wilt geven en geen voeding wilt geven waar hij ziek van wordt. Als moeder weet je zeker wat goed is voor je kind. Ik weet er helaas alles van!
Dank je voor je lieve reactie Zonnestraal! Ik doe het ook niet weer dat provoceren (iig niet zonder toezicht vanuit het ziekenhuis). Het voelde een beetje alsof ik mijn eigen kind aan het vergiftigen was
Graag gedaan Miepje!! Weet gewoon hoe je je voelt. Voelde hier ook alsof ik m'n zoontje vergiftigde. Heb jankend aan de telefoon gehangen (mijn zoontje was toen 6wk ofzo, kronkelen van de krampen, huilen, eczeem, diarree, piepende ademhaling etc.) Hoefde toen de 2e keer niet te provoceren. Ik snap dus niet waarom artsen zo moeilijk doen! Omdat mensen er misbruik van maken?!?! Ik vind dat apart, mijn zoon zat onder de eczeem, dat kun je toch niet faken?!
Wij hebben na 3 weken thuis een provocatie moeten doen. Dat liep meteen weer fout. Nu moet Vajèn met 6 maanden een dubbelblinde provocatie in het ziekenhuis doen. Finn heeft dit gehad met 1,5 jaar. De reden hiervan is, volgens de KA, dat kinderen er snel overheen kunnen groeien en de verzekeringen dus moeilijk gaan doen ivm de kosten. DUs we zien het wel dan. Ben al lang blij dat ik het niet weer thuis moet doen en dat ik nu dus een machtiging heb tot aan 6 maanden.