waterwratjes bovenbenen binnenkant

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door p1982, 10 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

onze dochter heeft nu ong 1 week allemaal bultjes aan de bovenkant van haar beide bovenbenen aan de binnenkant

denk dat het waterwratjes zijn

wat kunnen we hier aan doen

2. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vrij weinig, op internet kan je allemaal huismiddeltjes vinden. Hier hielp bij beide kids weinig. Ze verdwenen na anderhalf jaar vanzelf.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Je kunt er van alles op smeren en proberen aan te doen, maar het lichaam moet ze eigenlijk zelf opruimen door antistoffen aan te maken. Geduld hebben dus.

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    niks.. beide kinderen én dochter ook op de plek die jij beschrijft.
    Is een virus , de wratjes verdwijnen zelf na maanden/ soms zelfs jaren zonder enig litteken ( als je er tenminste vanaf blijft ) Hier enkel sudocreme gesmeerd ten tijde van ontsteking , wat overigens betekend dat het lichaam zich verzet tegen het virus en ze dus zullen verdwijnen op korte tijd.
    Bij mijn zoon ( ook van internet ) beginnen slikken van tenminste 4 tabletten vit C per dag.. en hij was er ( wel maanden gehad op zijn buik ) iets vlotter vanaf dan zijn zus.

5. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Toeval of niet, maar ik heb onlangs bij de tuinen zo'n wratten pen gekocht. De grootste is nu al gedeeltelijk weg en ook de rest is al aanzienlijk kleiner of weg. Of het nu door de pen komt of doordat hij ze al een poosje had dat weet ik natuurlijk niet, maar ik ben erg blij dat ze nu allemaal weg lijken te gaan.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Niks.. Hier zat de oudste er helemaal onder. Had er ook gewoon last van. Pas na bijna 2 jaar gingen ze ontsteken en uiteindelijk weg. Hij heeft er helaas ook nog wat littekens aan over gehouden.

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Doe je niet veel aan.

M'n jongste kreeg krentenbaard in een paar ontstoken wratjes en toen haar benen helemaal open lagen door de krentenbaard en 2 kuren verder waren alle water wratjes óók gesneuveld.
    ( Maar had liever gehad dat ze vanzelf weggingen..)

8. p1982

p1982 Niet meer actief

moest toch naar de huisarts voor wat anders en het zijn inderdaad waterwratjes en weinig aan te doen

alleen insmeren met sudocreme dus dat gaan we maar doen

Deel Deze Pagina