Beste allemaal, Over anderhalve week wordt mijn zoon 12 jaar. Dit jaar dus een ander feestje als anders. Ik ga er vanuit dat de scholen dan nog dicht zijn. We bestellen eten, hebben een paar cadeautjes, ik bak een taart. En ik wilde schepijs laten bezorgen, daar is hij dol op. Wie heeft er nog leuke ideeen om zijn verjaardag toch echt als een feestje te laten worden? Alvast bedankt! Groetjes juffie81
Lastig lijkt me dat! Wij lopen er binnenkort ook tegenaan. Er is in het corona forum al een topic over: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/kinderverjaardag-in-tijden-van-corona.703038/ Daar staan vast goede tips in! @Beheer deze kan dan denk ik dicht?
Raar om beheer te verzoeken een topic te sluiten wat niet je eigen topic is. To misschien leuk om een videofeestje te houden. Er schijnt een manier te zijn dat je met een groep online kunt videobellen.
Sorry ook voor TS, bedoelde het niet verkeerd. Niet echt handige actie ... Kan het nu niet meer verwijderen
Het topic hoeft wat mij betreft niet dicht. Het gaat niet specifiek over corona, dus kan het ook bij 'Schoolkinderen en pubers'. Dus daar verplaats ik dit topic naar toe.