thuis sperma testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door balleke, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik weet niet meer precies welk merk het was. Ik geloof iets van fertility score of zoiets. IIG van de matcare website.

ICSI is eigenlijk hetzelfde als IVF alleen wordt dat gedaan als er heel weinig zaadjes zijn (teweinig voor IVF). Dan injecteren ze een zaadcel direct in de eicel. Maar voor mij is de behandeling exact het zelfde als IVF alleen in het laboratorium doen ze iets anders.

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48

nou heb zeker geen haast gevoel hoor!wat ik al vertelde we deden het meer voor de gein.
    wat ik al eerder zei wij gaan 4mei naar de huis arts omdat we nu inmiddels 14maanden bezig zijn.en we zeker willen weten of we niete en soort van voor niets zo onze best doen.
    je kan er beter maar snel achter komen dan nog een paar jaar aan moderen is mijn mening.wij wilde eerst wachten tot we 2jaar bezig zijn,maar twee jaar vonden wij toch te lang duren.
    ik laat jullie weten wat de uitkomst was van het ziekenhuis.
    ben erg benieuwd.

liefs

3. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    snippie; ik snap helemaal wat jij bedoelt. Wij zitten in ronde 12 nu. Het is niet zo dat we haast hebben, maar het is wel zo dat je op een gegeven moment toch een beetje onzeker wordt dat je al zo lang bezig bent. Daarom gaan wij de volgende ronde ook naar de huisarts, gewoon om alles even na te laten kijken. Straks ben je jaren verder en blijkt dat je helemaal niet zwanger kan worden om wat voor reden dan ook! Succes bij de huisarts 4 mei en ik hoor graag wat hij zei enzo, en wat ze deden (dan weet ik ook alvast wat we kunnen verwachten :) )

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Rm1 ik hou je op de hoogte meid.
    ze gaan sowiezo sperma testen en bloed afnemen(altans dta doen ze bij mij)
    ik hoef niet meer getest worden op soa dat heb ik al gedaan toen ik met me man wat kreeg en sinds dien geen andere relatie meer gehad en me man ook niet dus:D!Daarbij komt heb eht vroegr altijd met condoom gedaan!me man is de enigste waarbij ik het niet met condoom heb gedaan!altijd alleen met de pil al vanaf het begin!(tjah weet eht erg doem toen der tijd maarjah).
    maar omdat me man met zijn ex wel zonder deed en die ex eerst buiten de deur ook een vriend had .heeft hij zich toen het uit raakte(en hij er dus ook achter kwan dta zei buiten de deur ging)meteen laten testen en alles was goed.dta scheeld.
    liefs

5. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    dat is dan wel weer heel slim :)
    dus dat zijn zo'n beetje de dingen die ze eerst gaan doen. Ik weet echt niet hoe dat allemaal gaat zeg. Ben heel benieuwd wat er bij jullie gaat gebeuren! Hopen maar dat we allebei niet nog een ronde erbij krijgen. Gisteren zagen mijn vriend en ik een ooievaar (voor het eerst sinds we aan het proberen zijn!) en nu maar hopen dat het een goed teken is...

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd:D!

eerlijk gezget hoop ik dat die onderzoeken uit eindleijk niet nodig zijn!moet rond 8mei ongi worden dus das weer even afwachten of ze eerst dat willen afwachten voordta ze bloed gaan prikken.maar moet wle zeggen we hebben wel veel meer rust nu we de stap naar de HA hebben gezet.we weten nu dat we tenminste geholpen worden.Huisarts kwma zelf met het voorstel dat we maar langs moetsen komen wanneer we er klaar voor zijn!zei heeft me deels erg geholpen met mijn vmk was er namelijk helemaal stuk van.

liefs

7. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    fijn om zo'n begrijpende huisarts te hebben. ik denk ook dat je wat meer rust hebt als je weet waardoor het komt dat het niet lukt. Nu probeer je steeds alles maar en ben je elke keer meer teleurgesteld dat je ongi toch weer is gekomen, erg frustrerend. ik ben ook heel blij dat we na deze ronde naar de huisarts gaan. En tuurlijk, ik hoop wel dat het niet meer nodig is! maar die hoop heb ik al niet echt meer hoor...
    zie dat je er lekker een midweekje tussenuit gaat! Je hoort altijd dat mensen dan juist zwanger worden he..ik ga voor je duimen!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah dat hoor je vakker maar ben in die 14maanden er vaker tusse uit geweest dus dat agat niet meer op voor mij.maarjah weet wel dat ik zwanger kan raken!
    maar jah heerlijk:D!me is trouwens al geweest hoor hihi:Ddus die vakantie zou niet extra helpen :p!en vrijen doen we altijd wel dus dara ligt het niet aan:D!we zijn op het moment een stel konijnen komt dnek door de lente:p!hihi.
    maar kijk erg naar morgen uit:D!
    nu eerst even een hele stapel was weg strijken loop flink achter denk wel twee was manden vol om te strijken:S!
    dus ga dat maar even doen.
    liefs

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey Snippie23 en Rm1,

Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn, want dat is niet tof al die onderzoeken!
    Maar aan de andere kant weet je wel gelijk waar je aan toe bent.
    wij hebben ons ook onderzocht voor soa's. Ik vind het persoonlijk wel verstandig als je er voor gaat. Wij hadden ook alle bij een ex en wisten niet of die altijd veilig hadden gedaan voor ze toen iest met ons kregen. Maar we hebben alle twee niks..:)

Heel veel succes meiden en dat het een vruchtbaar jaar mag worden!

gr

10. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    Dank je wel balleke. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn!!

Deel Deze Pagina