thuis sporten

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Ik ben vorige week begonnen met thuis sporten, 30day shred alleen dat verspreid. Elke dag sporten is niet verstandig voor iemand die niet veel gewend is. Dinsdag begonnen en viel me heel zwaar, woensdag 24km gefietst (12 heen,12 terug) , donderdag shred, vrijdag rustig aan, zaterdag veel gelopen en gefietst in de omgeving, zondag niks, gisteren hele lange wandeltocht en vandaag shred. Vandaag kon ik het beter volhouden en had geen pauze nodig.

Meer water drinken zorgt bij mij voor een plattere buik, voor de afwisseling kun je fruit in je water doen.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik gebruik die van 1,5 kilo vaak en soms die van 3. Ik mis zelf dus nog de 2 of 2,5 kilo. Die halve kilo en 1 kilo gebruik ik nooit.

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik heb nu juist 0,5, 1, 1,5 en 2 besteld. Zwaarder wordt voor mij te zwaar denk ik. De 0,5 vind ik voor nu wel prettig, volgens mij pakte ik bij de groepslessen op de sportschool meestal de 1, maar gezien mijn huidige fitheid is 0,5 verstandiger :p. Ook niets anders besteld, want de verzendkosten bleken trapsgewijs omhoog te gaan, ze verkopen voornamelijk zware fitness artikelen, dus niet zo gek eigenlijk. In ieder geval ben ik voor de 8 dumbbells inclusief verzenden nu 31 euro kwijt, vond ik best aardig. Bij de action zijn ze denk ik goedkoper, maar ik wilde graag een neopreen coating ipv vinyl.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is een goede prijs hoor!
    Heb net 2 gewichten van 2 kilo gekocht bij de Action. Zag dat ze ook kettlebells hadden, leek me ook wel wat maar die van 4 kilo waren op en die van 2 is te weinig.

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik vroeg me af of er interesse is in een thuis sport clubje om elkaar te motiveren, leuke lessen te delen en vragen te stellen? Ben nog niet eerder lid geweest van een club op zp, is gewoon een topic wat je volgt, maar dan in het club gedeelte, toch?

Ik heb net les 3 gedaan van het hasfit programma wat ik aan het volgen ben. Deze les vond ik wel erg leuk, maar ook heel zwaar, was een kickboxles. Weet niet of ik morgen nog kan lopen;). Maar ben trots op mezelf dat ik hem heb gedaan, want ben ongesteld en dat valt bij mij niet mee, op mijn zwaarste dag kan ik echt niet sporten (dat was gisteren), maar dit is dus de dag daarna en dan heb ik ook nog wel klachten.

6. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Ik doe geregeld eens Leslie Sansone. Is aerobics gebaseerd op wandelen. Heel simpel maar leuk om vol te houden. Als ik weinig tijd heb is het de 1 mile happy walk, bij meer tijd de 3 mile walk.
    Best leuk en heel goed te doen.

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Vraagje: weet iemand een leuke beginnersles met weinig belasting voor rug, schouders en armen? Na mijn kickboxles van donderdag heb ik nog steeds veel spierpijn, eigenlijk vooral mijn (boven)rug en triceps. Voor vandaag staat abs en beginners krachttraining op het programma, maar dat lijkt me niet zo handig...

Deel Deze Pagina