Thuis studie ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Michiee, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Kun je voor een thuisstudie ook studiefinanciering krijgen? En geldt bij thuisstudies ook de langstudeerboete, of de boete voor een tweede studie? En als je na de universiteit naar het ROC gaat, moet je dan ook een paar duizend euro betalen omdat het een tweede studie is?

2. Michiee

Michiee Niet meer actief

voor een thuisstudie krijg je alleen studie financiering als je hbo gaat doen of hoger geloof ik .

en veder weet ik het eigenlijk niet .. ik ben nog druk aan het lezen hoe het nou zit met de studie financiering en of het haalbaar is voltijd naar school te gaan met studiefinanciering om de boeken enz te bekostigen .

3. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb LOI Pabo gedaan, zou het niemand aanraden. Hoop gezeik en gedoe. Moest per jaar 1600 a 1700 college geld betalen, Hoop boeken kopen die ik nog nooit gelezen heb haha. Maar die kocht ik op een gegeven moment al niet meer.

Weet niet of je voor iedere thuisstudie studiefinanciering krijgt maar ik kreeg dat voor deze wel.

Let er ook op of ze geaccrediteerd zijn. Dan voldoet de opleiding aan de eisen en is je diploma geldig.

Vergis je niet in de discipline die je MOET hebben anders haal je het nooit. Het is echt zwaar, zeker als je nog werkt en kinderen hebt.

Langstudeer boete geldt ook voor thuisstudies ja.

4. Michiee

Michiee Niet meer actief

ja precies, daarom denk ik nu toch aan een vol tijd studie , ook voor mijn sociale contacten ..
    maarja ik weet nog steeds niet hoe het zit met de studie financiering enz..heb ze gemaild hoop gauw reactie te hebben

Deel Deze Pagina