Dan is het toch ook wel raar dat de dokter positief test. Negatief kan altijd ook positief zijn maar positief is toch bijns nooit negatief..waar moet ik dan dat hormoon vandaan hebben gekregen...en een miskraam is het niet geweest..
Ik zou dan als ik jou was de clearblue kopen. Digitale versie... Daar staat zwanger of niet zwanger en hoe lang
Maar het is waarschijnlijker dat 1 positief het fout heeft dan 4 testen. De Kruidvat en Etos testen vinden blijkbaar geen HCG in je urine, en naar mijn ervaring is Kruidvat een hele gevoelige test. Maar goed ik ben geen dokter, ik zou inderdaad even een clear blue kopen. Als die negatief is is de kans nog maar heel klein dat je wel zwanger bent, en zou ik toch even een bloedtestje of een nieuwe zwangerschapstest bij de dokter eisen.
Zou kunnen...maar heb wel veel verschijnselen...en ze testen niet zomaar positief lijkt mij...dan zullen er al heel veel mensen hier een zware domper gehad moeten hebben. Als ze mij in deze emotionele achtbaan laten gaan voor iets wat er helemaal niet is is dat toch wel een grote fout...en ik neem aan dat het dan bij meerdere mensen voorkomt. Terwijl je er nergens iets over kunt vinden...ik moet woensdag terug...neem mijn ochtendurine weer mee. Als ie dan weer positieg is zal het wel zo zijn. En ik vraag voor de zekerheid wel een bloedtest aan...
De testen van de huisarts hebben veel meer hcg nodig dan de kruidvat testen dus je zou zeggen dat als die van de dokter positief is die thuis ook positief moeten zijn. Heeft ze je de test laten zien? Bij de arts. Je kunt wel nu bellen naar een pret echobureau daar zou je vast wel terecht kunnen nu
Ja maar weet alleen niet of het nu zin heeft om een duurdere test te gaan halen, maar je kan het altijd proberen! Misschien heb je gewoon een lage HCG en is die van de dokter toch nog iets gevoeliger dan de thuis testen?
Ik vind het een beetje een raar verhaal van je dokter.. Hoe kan hij of zij aan de hand van een urinetestje zien dat je 4-6 weken zwanger bent? En toucheren om te kijken of je zwanger bent? Daar heb ik nog nooit van gehoord.. Ik zou er als ik jou was nog even achteraan gaan en zeker een bloedtest laten doen, waarin ze je hcg meten! Succes!
Heb je de dokter nog een keer gebeld dat je na zijn/haar test nog 4keer negatief testen. Dat je de onzekerheid niet prettig vind en wat hij/of zij voor je kan doen nu. Ik bedoel niemand op dit forum of internet kan zeggen of je wel of niet zwanger bent. Ik zou gewoon de huisarts achter z'n kont aanzitten. En 4a6 weken zwnager is misschien minder lang als je denkt, want je zegt dat je al twee keer ongesteld bent geweest maar dat kan dan niet kloppen, hooguit 1 keer. 6 weken zwanger= ongeveer 4 weken nadat je sex hebt gehad en bij 4 weken zwanger is dat ongeveer 2 weken terug. Ben benieuwd en succes!
Nee ze wou gaan toucheren toen de uitslag nog niet binnen was. Toen de uitslag binnen was deed ze dat niet meer. Ze vroeg wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest en vannuit daar heeft ze gezegd hoelang ik zwanger kan zijn.
Ik heb na de dokter dr test twee keer negatief getest een keer s avonds en een keer s ochtends. En je kunt gewoon ongesteld zijn tijdens de zwangerschap. Geloof me heb het dicht bij me meegemaakt...ik word gewoon gek van die onzekerheid en nu is het weekend en kan ik niks of niemand bellen...
Ik vind het ook allemaal maar vreemd. Als de huisarts zegt dat jij al zolang zwanger bent mag jij best om een bloedtest of een echo vragen als de thuistesten negatief zijn. Ik zou dat zeker doen!
Vreemd dat de dokter je test niet aan je heeft laten zien. Kan me niet voorstellen dat iemand een test doet en niks aan je laat zien als bewijs. Buiten dat, testen vallen vaak genoeg positief uit terwijl ze dat niet zijn. Daar is genoeg over te vinden op dit forum. Toen mijn dokter me test deed, deed ze dat voor me neus.
Ik moet woensdag terug en dan vraag ik het wel...word er goed gek van omdat ik gewoon een beslissing van levensbelang moet maken en dat gaar niet echt makkelijk zo...
De kans dat je EN ongesteld bent geweest tijdens de zwangerschap EN negatief test is echt verschrikkelijk klein. De enige manier waarop er nog een klein kansje is dat je zwangerschap is als je nog niet eens overtijd bent waardoor de testen negatief zijn. Maar volgens mij zijn kruidvat testen wel heel en kunnen ze met weinig HCG al een zwangerschap aangeven. Het kan ook dat je HCG had, maar het ondertussen alweer fout is gegaan van binnen en je HCG alweer is gedaald.
Ik weet dat je tijdens zwangerschap ongesteld kan zijn, maar je kan niet als je 6 weken maximaal bent, twee keer ongesteld zijn geweest. Want de dokter telt er altijd twee weken bij op, dat is altijd bij je zwangerschap...
Woensdag en donderdag test gedaan negatief vrijdag dokter test gedaan positief. Vandaag negatief. Als het dus mis is gegaan en daardoor het hormoon in mij zat had het daarvoor toch ook zichtbaar moeten zijn....het is gewoon heel raar. Ook vooral omdat ik zoveel symptomen heb...waar komen die dan vandaan...
Als je er echt zo ongerust over bent, bel dan de weekendarts en leg de situatie uit en dat je niet tot maandag wil wachten. Hij kan wellicht nog een test doen. Misschien heeft de assistente een fout gemaakt, want als die je dokter belde, heeft je dokter de test dus ook niet gezien.