Nee hoor het kan zijn dat je eerst negatief teste omdat het te vroeg was om te testen. En dat bij de huis arts er toch wat hormoon is gekomen en mis is gegaan. Zie je wel vaker hier op het forum dat voor de nod negatief was op nod positief maar toch ongi zijn geworden dat is een vmk
Heb net de weekend arts gebeld..die kunnen dus nu in het weekend niks voor me doen. Maandag ochtend maar weer meteen bellen. Ze zei wel dat ik de test van de dokter gewoon moest aanhouden want als ik dus echt pas net zwanger ben kan het zijn dat die vsn de dokter dus toch iets nauwkeuriger is als de thuistesten...dus ik moet maar in onzekerheid blijven wachten en maandag maar meteen bellen en naar de dokter toe...
Ik denk eerlijk gezegd dat je niet zwanger bent. De thuistesten zijn veel gevoeliger als de testen van de ha die thuistest had dus al positief moeten zijn. Echter zijn die alle 4 negatief.
Sorry hoor, maar ik vind het een vaag verhaal. Als de dokter een test doet, dan laat ie hem echt wel aan je zien hoor. Eerlijk gezegd geloof ik dit niet zo..
Dan geloof je het niet. Dat is aan jouzelf. Ik ga hier niet over liegen daar zou ik mijn tijd niet aan verspillen. Wat voor nut heeft het om dat te doen?
Idd die van de dokter hebben meer hormon nodig dan van de kruidvat en etos. Bel een pret echo bureau als je het zeker wilt weten zei ik net ook al
De testen die de huisarts op urine doet zijn dezelfde testen die je zelf in de winkel haalt. Behalve dat het van een ander merk zal zijn maakt dat niets uit. Als je zekerheid wilt lijkt het me verstandig om een bloedtest te laten doen. En vooral geen overhaaste beslissingen nemen, daar heeft uiteindelijk niemand iets aan. Succes ermee.
Hier zou de ass testen. Die brengt t staafje niet mee. Gewoon bericht positief of negatief. Ik zou idd ma ochtend een clear blue doen. Bij negatief ha bellen n vragen om bloedtest/ echo. Sterkte. Zit niks anders op dan even afwachten
Wat een raar verhaal?! Ik heb er nog nooit van gehoord dat er bij de dokter getoucheerd wordt om te kijken of iemand zwanger is?? Ik heb deze zwangerschap gewoon een bloedtest gehad, ik twijfelde omdat de testen niet donkerder werden. Het enige wat kan om zekerheid te hebben is een bloedtest zei de assistente. En zo'n urinetest zouden ze toch wel laten zien?? Ik zou niks geloven als ik het niet eerst met eigen ogen zag. En de testen bij de dr hebben inderdaad meer hcg nodig. Ik zou een CB met conceptieindicator halen.
Het zou niet moeten uitmaken, toen ik belde naar de dokter met klachten onder in m n buik kon ik urine inleveren om te testen op infectie. Ik vroeg toen of ze voor me wilde testen of ik zwanger was (ik durfde niet meer te testen) en toen zei zij dat t leuker is om zelf/samen te testen en dat zij de gewone testen van de apotheek gebruiken. Ik zou zeggen dat als je zelf negatief test die van de dokter niet positief kan zijn....
Beetje vreemd verhaal dat de arts je wilde toucheren. Dat gebeurt namelijk eigenlijk alleen tijdens de bevalling om te checken hoeveel ontsluiting je hebt....... Door middel van toucheren kun je volgens mij niet voelen of iemand zwanger is of niet. En vooral niet als je nog maar net pril (4 weekjes) zwanger bent. Wat de arts even later (zonder echo) ook eventjes aan je meedeelde (4-6 weken zwanger). Knap dat ze dat zo kan zien. Ook voelen aan je buik heeft bij een prille zwangerschap toraal geen zin. Je baarmoeder ligt de eerste 3 maanden achter je schaambot verstopt en kun je nevernooitniet voelen bij 4 weken. Rare huisarts dus. Vreemd hoor. De winkels zijn nog open, dus je zou nu nog een CB Digitaal kunnen kopen die aangeeft zwanger/niet zwanger + evt wekenindicator. Geen getwijfel meer over streepjes, maar gelijk het antwoord zichtbaar in beeld.
ik sluit me hier boven bij aan, waarom toucheren??? ze kan niks voelen! naja en de rest sorry niet geheel geloofwaardig en de weekend dokter bellen??? tja daarom betalen we zoveel ziekenfonds!!!!!! weg gegooid geld meid weer 50 euro!!!! kan boos worden over deze onzinnige telefoontjes!!! als ik jou was zou ik gewoon weer een test ophalen wie weet.........
Ik werd niet getoucheerd om te kijkrn of ik zwanger was!! Toen wisren we dat nog niet dat zou gedaam worden om te kijken of er iets aan de hand is. Laat dat fc duidelijk zijn dat ik niet getoucheerd werd voor een zwangerschap vast te stellen. Dit was gewoon een onderzoek om te kijken waar mijn klachten vandaan komen. Maar toen belde de assisten op dat de test positief was. En heeft de dokter dus niet hoeven te toucheren. En het komt bij meerdere dokters voor dat de assustent belt met de uitslag dus dat is niet zo raar...
Maar er wordt nou al 100 x gezegd dat als je zo in de stress zit om een pret echo bureau te bellen. Dat kost geloof ik 30 euro en dan maken ze een scan voor je.. Daar zullen ze je ook vast testen. En om het nog makkelijker te maken.. Koop wat testen bij de kruidvat. Als die allemaal negatief zeggen.. Dan ben je gewoon niet zwanger. En anders kan je wel blijven typen dat je zo verschrikkelijk aan het stressen bent maar je hebt nu pagina's vol met dit advies gehad.
We zullen het maandag wel zien. Voor degene die me wel geloven en raad hebben gegeven, dankjewel hiervoor. Ik zal toch moeyen nadenken over mijn beslissing want voor hetzelfde geld is het wel zo en dan wil ik mijn beslissing wel weten. Voor de andere die het maar wazig vinden en niet geloven , jullie keus! Ga niet de wijsneus uithangen die zegt dat t absoluut niet kan en dat ik lieg want uiteindelijk ben je er zelf niet bij en ben je ook geen dokter. Ik kom hier alleen om advies en ervaringen in te winnen verder niks. Ik schiet er niks mee op om hierover te liegen want daar heb ik uiteindelijk nog niks aan. Maar ga nu een beetje offtopic dus hoop dat er verder gewoon serieuze mensen reageren. Als ik maandag meer weet laat ik het sowieso weten voor degend die het interesseert.
Er staat in 3 berichten dat ik stress? Dus pagina's vol? Nee. Maar goed dacht dat dit wel een goed gorum zou zijn waar je je ding kwijt kon maar blijkbaar valt dat tegen. We zullen het zien.
Maar dat iemand zgt dat het een raar verhaal is betekend toch niet dat ze je niet geloven. Het is namelijk ook een vaag verhaal. Maar betekend niet dat het niet waar is.
Nee dat klopt maar het komt natuurlijk wel zo over. En als je dan gewoon even je verhaal kwijt wilt enz. Dan is het niet fijn om dat te horen. Ik heb er ook geen verstand van ben nog nooit zwanger geweest en heb dir ook nog nooit meegemaakt dus probeer gewoon ervaringen van andere te horen die serieus zijn...
Waarom moet je woensdag terug komen om je keuze te vertellen? Heb je dat zelf bedacht of kwam de dokter daarmee? Ik vind het ook nogal raar, heeft niks met jou te maken ts maar ik kan haast niet geloven dat je zwanger bent.. lijkt me haast dat er ergens iets fout is gegaan.
Wanneer ben je trouwens ongesteld geweest (die 2 keer). En hoe heeft zij berekend dat je 4 a 6 weken zwanger bent? Heb je haar verteld wanneer je gemeenschap hebt gehad?