Hey .. Ik heb zelf geen kinderen maar wel en kinderwens. Ik ben namelijk al 9 dagen overtijd, 18 mei heb ik mijn regels gekregen dit duurde 6 dagen als gewoonlijk mijn volgende was normaal 15 juni maar is niet geweest . Mijn cyclus is niet onregelmatig.ik heb dan ook verschillende apps en allemaal zeggen ze hetzelfde dat ik 6 weken verder ben. Ik heb gevoelige borsten,eerste weken niet misselijk sinds vandaag dan weer wel maar miniem,ik had eerst krampen maar nu niet meer ,ik huil om de stomste dingen.ik durf het eigenlijk niet te zeggen of het nu veel te vroeg zal zijn om en test te doen en wat als dit negatief is ? Want er zijn sommige vrouwen die hebben meegemaakt die zwanger waren en test negatief was. Ik weet het eigenlijk niet zo goed meer.
Als je al een tijdje geen voorbehoedmiddelen gebruikt en je cyclus al een tijdje regelmatig is zou ik een test doen want dan is de kans groot dat je gewoon zwanger bent.
Toch maar testen dan. Als je zwanger bent, zal een test dit al aangeven. Zo niet, kan het voorkomen dat je om wat voor reden dan ook later ongesteld zal worden.
Als je een regelmatige cyclus hebt en dit nog niet eerder hebt gehad, en met de symptomen die je aangeeft acht ik de kans aardig groot. Succes met testen, laat je het weten wat de uitslag is
Op de moment kan ik gewoon niet slapen, ik voel m misselijk en kotsneiging omdat ik en broodje at. Dat is dan ook mijn enige eten van vanavond omdat ik zo misselijk was. Ik zal zeker iets laten weten morgen wat de test uitslag was.
geoei morgend iedereeen , vandaag ga ik en test halen en zien wat de uitslag is , nu moet ik even bij zeggen , ik ben gisteren vergeten op te noemen dat ik zo precies bruin bloed verlies heb gehad ? of is da nu maaandstonden ? want anders was da allang doorgekomen ? toch ? sinds gisteren heb ik da juist tegen gekomen dat ik bruinachtig doorschijnend bloed verlies precies heb ,tis in ieder geval niet slijmerig ofso,wat zou dt kunnen betekenen ? mijn innesteling?
Moeilijk te zeggen het zou beide kunnen alleen de test wijst je het gene uit wat je wil weten... en verder kun je alleen maar afwachten...
Je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden! Ik had ook allerlei symptomen maar werd gewoon ongesteld. Enige manier om erachter te komen is testen. Ik snap dat je bang bent maar het doen van de test verandert niet of je wel of niet zwanger bent.
Bruinverlies kan volgens mij wel vaker voorkomen aan het begin van de zwangerschap. Kan bijvoorbeeld oud innestelingsbloed zijn. Gewoon even een testje doen zo. Je bent al best lang overtijd, dus moet zeker een knaller zijn als je zwanger bent
je hebt helemaal gelijk! ik werd ook constant voor de gek gehouden.. niet testen veranderd inderdaad niets, maar na een test is het zo definitief! hoop dat het in dit geval positief definitief is!
Spannend Mireille! Heb zelf 18 mei laatste pil genomen, 21 mei ongesteld en rond 9 juni eisprong, zou dus rond gisteren/vandaag ongesteld moeten worden, maar vanmorgen een knaltest Het bruine bloed zou innestelling kunnen zijn, hoop het voor je! Ze zeggen dat 1 op de 5 innestellingsbloed heeft.
Spannend zeg Mireille! heb je de test al gedaan? Zou inderdaad kunnen dat het oud innestelingsbloed is. Ik duim in ieder geval met je mee.
danje iedereen , voor dit goede raar . beetje bang om de test te gaan doen maar het moet , deze namiddag gaan ik de test doen en dan laat ik iets weten die menstruatiebloed and innestelingbloed is toch echt raar ik verwar ze constant door elkaar :s