Dan plan je toch digitaal voor morgen of zondag nog een PCR in en als die negatief is ga je dinsdag weer. Lijkt mij geen probleem, ik snap dat je de duur van je quarantaine wilt beperken (en een interessante casus ihkv herbesmettingen )
Ja, maar klachten heb ik al af en aan sinds zoon 1 positief testte... Maar zou dan zelf wel vandaag aan kunnen houden idd
"u mag maximaal 2 keer binnen zeven dagen laten testen" ik zou het dus niet eens mogen als zou ik willen
Wat zegt een witte streep? Ik ben echt flink verkouden nu... Snotter, keelpijn, beetje spierpijn, moe... Dus de GGD gebeld en mocht toch een afspraak Ben wel benieuwd, de oudste is ook weer gaan snotteren... Dus het zou ook zomaar echt een verkoudheid kunnen zijn... Hoewel de GGD zou zeggen dat zoon een opleving van corona zou hebben
We zaten natuurlijk gelijk in quarantaine. Ik heb 2 wkn daarna nog eens met onze huisarts gebeld, kinderen waren toen weer verkouden. Assistente legde toen uit dat je weerstand een behoorlijke knauw gehad kan hebben waardoor je nu alle virussen mee pakt. Hier de kinderen vorige week weer snot verkouden, maar negatieve testen...
Gisteren getest en ik ben echt negatief gebleven! nu loopt iedereen in huis met mijn koudje haha dus iedereen moet nog binnen blijven, terwijl ik naar buiten mag... De baby is gelukkig kok nog positief getest... Was stiekem bang dat ze wellicht al weer negatief zou testen en dat ik haar dan voor niks had laten testen
Nou ja, GGD belt net een omdat we een zelftest gedaan hebben maandag en pas gisteren GGD is het advies dat ze nu pas na donderdag zonder klachten naar buiten gaat ik vond de redenatie zo stom "omdat we pas later bij GGD getest hebben moeten ze 10 dagen aanhouden" alsof ze dan besmettelijker is