Thuis test; test streep kleurt voor controle streep

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door bulakgirl, 11 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.040
    113
    Dan plan je toch digitaal voor morgen of zondag nog een PCR in en als die negatief is ga je dinsdag weer. Lijkt mij geen probleem, ik snap dat je de duur van je quarantaine wilt beperken (en een interessante casus ihkv herbesmettingen ;))

bulakgirl vindt dit leuk.
  2. Mapje

Mapje Niet meer actief

Dat is niet zo. Ze tellen vanaf eerste dag klachten. Dus als dat vandaag is is het vanaf vandaag….

3. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Ja, maar klachten heb ik al af en aan sinds zoon 1 positief testte... Maar zou dan zelf wel vandaag aan kunnen houden idd

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    :roflmao:
    "u mag maximaal 2 keer binnen zeven dagen laten testen" ik zou het dus niet eens mogen als zou ik willen :thumup::p

Dubbelgeluk en Mapje vinden dit leuk.
  5. Mapje

Mapje Niet meer actief

Fantoom klachten :p

6. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Wat zegt een witte streep? :o:

Ik ben echt flink verkouden nu... Snotter, keelpijn, beetje spierpijn, moe... Dus de GGD gebeld en mocht toch een afspraak :thumup:

Ben wel benieuwd, de oudste is ook weer gaan snotteren... Dus het zou ook zomaar echt een verkoudheid kunnen zijn... Hoewel de GGD zou zeggen dat zoon een opleving van corona zou hebben :p

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Deze is duidelijker :roflmao:

8. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Toch echt negatief.... Knap verkoudheid virus :p

marievs en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  9. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    We zaten natuurlijk gelijk in quarantaine. Ik heb 2 wkn daarna nog eens met onze huisarts gebeld, kinderen waren toen weer verkouden.
    Assistente legde toen uit dat je weerstand een behoorlijke knauw gehad kan hebben waardoor je nu alle virussen mee pakt.
    Hier de kinderen vorige week weer snot verkouden, maar negatieve testen...

10. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Gisteren getest en ik ben echt negatief gebleven! :) nu loopt iedereen in huis met mijn koudje haha dus iedereen moet nog binnen blijven, terwijl ik naar buiten mag...

De baby is gelukkig kok nog positief getest... Was stiekem bang dat ze wellicht al weer negatief zou testen en dat ik haar dan voor niks had laten testen:oops:

Mapje vindt dit leuk.
  11. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Nou ja, GGD belt net een omdat we een zelftest gedaan hebben maandag en pas gisteren GGD is het advies dat ze nu pas na donderdag zonder klachten naar buiten gaat :roflmao: ik vond de redenatie zo stom :oops: "omdat we pas later bij GGD getest hebben moeten ze 10 dagen aanhouden" alsof ze dan besmettelijker is:roflmao:

Mapje vindt dit leuk.
  12. Mapje

Mapje Niet meer actief

Wat een onzin!

Deel Deze Pagina