Natuurlijk kan het zo zijn dat mn cyclus niet zo is als ik denk/hoop dat ie is en is dat ook heel goed te verklaren doordat ik 16 aug mn mirena pas heb laen verwijderen, maar: -ook met mirena was ik op de dag af iedere 4 weken ongesteld, en ik denk ook dat ik toen eisprongen had obv verandering van mn afscheidingi -en k ben er echt van overtuigd dat ik een eisprong gehad heb op 26 aug (mn ovulatietesten gaven een dikke streep, ik had dradentrekkerigslijm, en ik denk ook dat ik hem gevoeld heb)... vanmorgen 14 DPO (en vandaag dus ook mn NOD) een zwangerschapstest gedaan, en (weer, want gisteren ook al getest): negatief Was toch een teleurstelling... Het enige wat ik kan hopen is dat het aan de test ligt (eentje van de ACTION), maar 14 dgn DPO zou die toch positief moeten testen als ik nu zwanger was, toch?? De andere optie is dat mn cyclus toch echt meer ontregeld is door mn mirena dan ik had verwacht... en het dus maar afwachten is wat er nu gebeurd, of/wanneer ik ongesteld wordt en of/wanneer ik weer een eisprong heb... Uit frustratie net een hele reep chocola opgegeten En nu dus even "spuien" hier, niet dat jullie het antwoord hebben, maar dan ben ik mn verhaal voor nu even kwijt! ..en ik besef me echt heel goed dat mijn 'situatie' nog helemaal niet zo erg is als de situatie van velen hier die al maanden/jaren bezig zijn, hoor (zou me eigenlijk moeten schamen dat ik na 4 weken zonder AC al gefrustreerd ben)..., maar moest t gewoon even kwijt! x
Niet iedereen test op zijn NOD positief hoor, je kan ook een paar dagen later positief testen en niet iedereen wordt exact 14 dagen na zijn ovulatie ongesteld, kan ook 16 dagen tot 18 dagen duren dus misschien is je NOD pas over 4 dagen? Als je een positieve uitslag op de ovulatietest hebt, dan springt je ei 24 tot 48 uur daarna dus dat moet je ook eventjes meerekenen. Probeer nog wat geduldig te zijn want misschien heb je over een paar dagen wel een positieve test vast, zal voor je duimen! Chocolade is altijd lekker
bedankt voor de bemoedigende woorden bij de andere kinderen had ik wel altijd precies 14 dgn tussen ovulateie en 1e dag menstruatie en testte ik ook op of een dag voor mn NOD positief, dus daar ging ik nu ook vanuit, maar misschien moet ik nog even afwachten idd...
Ik had voordat ik de pil slikte ook een hele regelmatige menstruatie, kon de klok erop gelijkzetten tot het uur toe, helaas na het stoppen met de pil nooit meer regelmatig geworden. Misschien is je cyclus nu eventjes anders door het verwijderen van het spiraaltje maar wordt het uiteindelijk wel gewoon weer regelmatig. Succes!