Thuis testen negatief, bloed test negatief, maar geen ongesteldheid???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zoete24, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoete24

Zoete24 Actief lid

2 jun 2013
    121
    0
    0
    Heey allemaal,

ik ben een beetje in de war ik heb elke maand netjes me menstruatie gehad behalve deze maand niet, ik slik geen pil.

Ik vind raar dat me lichaam wat anders zegt als die testen, ik heb best veel symptomen die ik nooit heb als ik ongesteld moet worden, ik had 17 juli ongesteld moet worden maar niets ben nu 2 weken over tijd en denk ook niet dat me ongesteldheid komt,ik heb wel me ei gevoeld dus kan niet dat ik deze maand me menstruatie oversla..

wie zit er in zelfde schuitje??

Mijn symptomen zijn:
    Misselijk in de ochtend
    Snack naar zoetigheid
    Veel ontlasting
    Slijm
    Opgezet buik
    krampjes

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Wat voor een slijm heb je??

3. Zoete24

Zoete24 Actief lid

2 jun 2013
    121
    0
    0

wit doorzichtig trekbaar

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je ei voelen is totaal niet betrouwbaar.
    Als je geen ovulatietesten hebt gebruikt of hebt getemperatuurd, kun je niet 100% zeker zijn dat je eisprong ook daadwerkelijk is geweest.

Begrijp me niet verkeerd. Ik dacht ook altijd mijn eisprong te voelen. Maar uit talloze inwendige echo's is gebleken dat het niet de sprong zelf was die ik voelde, maar alleen het groeien van de follikels. Van de sprong zelf bleek ik uiteindelijk niks te voelen.

Je hebt negatieve thuistesten en een negatieve bloedtest. Dus zwanger ben je niet.
    Maar doordat je van alles denkt te voelen waarvan jij denkt dat het wel zwangerschapssymptomen moeten zijn, kun je onbewust je menstruatie ook uitstellen!

Ook kun je met een zeer regelmatige cyclus wel eens zomaar zonder reden een cyclus overslaan.
    Aangezien je nu rekbaar slijm hebt, denk ik dat je nu rond je eisprong zit.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht

+1 je haalt me de woorden uit mijn mond.
    Zeker met het doorzichtig rekbaar slijm.
    Je eisprong is in aantocht.

6. Zoete24

Zoete24 Actief lid

2 jun 2013
    121
    0
    0

Ik heb me ei al gehad plus slijm.. Dus ik weet het ook niet meer..

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Niets aan toe te voegen.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je dat?? Dat kan je alleen zeker weten als je echo's hebt gehad of de temperatuur methode hebt toegepast.

9. masrya

masrya Fanatiek lid

11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Denk dat je cyclus hebt overgeslagen.. Nu dus "2 weken overtijd" samen met je afscheiding denk ik dat je het maar gezellig moet maken de komende dagen. En over 2,5 week nog eens testen als je geen menstruatie hebt nog.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je je tempkaartje plaatsen?
    Kun je foto's plaatsen van positieve ovulatietesten?
    Heb je follikelmetingen gehad?

Zo niet, dan kun je niet zo stellig beweren dat je je ei al hebt gehad!

Maar goed, als jij meent dat je ei al is geweest en als jij meent ondanks je negatieve testen en negatieve bloedtest, dat je dan wel zwanger moet zijn omdat er geen enkele andere reden mogelijk is, tja, dan zul je dan wel zwanger zijn.......

Kans is aanwezig dat je nu wel je eisprong hebt en over 2 weken ongesteld wordt. Dan is het dus gewoon je menstruatie en niks anders.

Al hoop ik dat je de adviezen hier niet in de wind slaat en nu flink aan de slag gaat in verband met je mogelijke eisprong en dat je dan over 2 weken een positieve zwangerschapstest hebt ipv die ongesteldheid!

11. GijsB

GijsB Lid

18 mei 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou gisteravond laat roept mijn vrouw uit de badkamer de rode duivels zijn geland hier! wat een domper terwijl ze 2 dagen overtijd was. dat moest wel even landen hier. we willen het zo graag. het heeft goed doorgezet vanmorgen en we gaan nu naar ronde 5. wat balen zeg en een rotgevoel.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Ei voelen is totaal niet betrouwbaar.

13. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Dat is idd een rot gevoel hoor. Ik was 7 dagen overtijd en werd vorige week ongesteld. Heb echt even zitten huilen. Zo jammer. Inmiddels gaan we ronde 9 in. Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Succes met de volgende ronde!

Deel Deze Pagina